جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۵۳
کد خبر: ۸۴۹۰۵
|
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰
در فرهنگسرای ابن‌سینا؛

کتابداران به تماشای فیلم «جنگ کتابخانه» می‌نشینند

سومین نشست پژوهشی «به تماشای کتاب» با نمایش فیلم «جنگ کتابخانه» به کارگردانی تاکایوکی هامانا روز شنبه ۱۲ دی‌ماه ساعت ۱۴ در فرهنگسرای ابن‌سینا برگزار می‌شود.
کتابداران به تماشای فیلم «جنگ کتابخانه» می‌نشینندبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سومین نشست پژوهشی نقد فیلم «به تماشای کتاب» با نقد و تحلیل فیلم «جنگ کتابخانه» ساخته تاکایوکی هامانا و حضور محمد سرشار مدیر شبکه کودک سیما به عنوان منتقد و کار‌شناس و همراهی جمعی از کتابداران در فرهنگسرای ابن‌سینا برگزار می‌شود. 
  
سلسله نشست‌های پژوهشی نقد فیلم‌ با مضمون کتاب و مطالعه، با عنوان «به تماشای کتاب» با توجه به ضرورت استفاده از شیوه‌هایی متنوع برای جذب مخاطب به کتابخانه‌ها با مشارکت معاونت برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در فرهنگسرای ابن‌سینا به صورت ماهانه برگزار می‌شود.  
  
در این نشست‌ها، با حضور کار‌شناسان حوزه کتاب و منتقدان و صاحب‌نظران حوزه سینما ‌تلاش می‌شود شیوه‌ای از نقد فیلم به کتابداران آموزش داده شود؛ تا با بهره‌گیری از آن، خدمات بهتری برای مراجعان فراهم آورند. 
 
گفتنی است نخستین برنامه این نشست روز شنبه شانزدهم آبان با پخش فیلم «کتابخانه اسرار‌آمیز» و دومین برنامه نیز روز شنبه چهاردهم آذر با نمایش فیلم «فار‌‌نهایت ۴۵۱» برگزار شده است. 
 
علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند روز شنبه ۱۲ دی‌ماه از ساعت ۱۴به فرهنگسرای ابن‌سینا واقع در شهرک قدس فاز یک خیابان ایران زمین شمالی مراجعه کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸-۸۸۳۶۶۳۶۶ تماس بگیرید.
نظر شما