جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۱۰
کد خبر: ۸۴۹۸۹
|
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰
رئیس فرهنگسرای قرآن:

فعالان قرآنی تا پایان دی برای ثبت نام در مسابقات سراج فرصت دارند

علی اکبر توپچی رییس فرهنگسرای قرآن و دبیر سومین دوره مسابقات قرآنی سراج از فعالان قرآنی دعوت کرد تا پایان دی ماه اسامی شرکت‌کنندگان در این مسابقات را با مراجعه به فرهنگسراهای شهر تهران اعلام کنند.
فعالان قرآنی تا پایان دی برای ثبت نام در مسابقات سراج فرصت دارندبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ثبت نام سومین دوره مسابقات جلسات قرآنی تهران با عنوان سراج تا پایان دی ماه در فرهنگسراهای شهر تهران در حال انجام است.
 
علی اکبر توپچی رئیس فرهنگسرای قرآن با اشاره به برگزاری ۴۲۰ جلسه قرآنی در شهر تهران گفت: برگ‌ ثبت‌نام سومین دوره مسابقات سراج به استادان و مسئولان برگزاری جلسات قرآنی شهر تهران ارسال شده و از این افراد خواستیم تا با تکمیل آن، اسامی شرکت کنندگان را به ما اعلام کنند. 
  
دبیر برگزاری سومین دوره مسابقات سراج اضافه کرد: برگ‌ثبت‌نام از فرهنگسراهای مناطق ۲۲گانه شهر تهران جمع‌آوری و به مدیران و کار‌شناسان فرهنگسرای قرآن تحویل می‌شود تا مقدمات برگزاری مرحله اول (منطقه‌ای) در اوایل بهمن ماه فراهم شود. 
  
وی افزود: در مرحله دوم نفرات اول و دوم خواهران و برادران، در سه مقطع زیر ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۸ سال و بالای ۱۸ سال در هشت رشته معرفی می‌شوند و چهاردهم و پانزدهم بهمن ماه به رقابت می‌پردازند. آیین اختتامیه هم ۱۹ بهمن ماه به همت فرهنگسرای قرآن برگزار خواهد شد. 
 
توپچی در پایان گفت: مسابقات سراج به منظور تشکیل و ارتقای اطلاعات قرآنی استادان و شاگردان ممتاز جلسات، شناسایی استعدادهای قرآنی، بهره‌گیری از توانمندی‌های استادان قرآنی مناطق، حمایت و پشتیبانی جلسات قرآنی توسط سازمان فرهنگی هنری و تشکیل ستاد حمایتی در فرهنگسرای قرآن انجام می‌شود. 
 
علاقه‌مندان برای ثبت نام در این مسابقات می‌توانند اسامی شرکت‌کنندگان را تا ۲۸ دی به روابط عمومی فرهنگسراهای شهر تهران تحویل داده یا برای کسب اطلاعات بیشتر به خیابان قزوین، نرسیده به سه راه آذری، نبش خیابان شهید کاظمی، فرهنگسرای قرآن مراجعه کنند. 
خبرهای مرتبط
نظر شما