جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۱۸
کد خبر: ۸۵۴۸۰
|
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸
معاون مالی اداری سازمان فرهنگی‌ هنری:

میانگین هزینه پذیرایی سازمان فرهنگی هنری در سال ۹۲ روزانه کمتر از ۲۳ هزار تومان بوده است

معاون مالی اداری سازمان فرهنگی هنری با اشاره به سوءتفاهم‌‌های ایجاد شده در مورد هزینه‌های پذیرایی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تصریح کرد: رقم عنوان شده مربوط به ۱۶۷ مرکز و همه روزهای سال ۹۲ است. بنابراین مراکز مذکور به طور میانگین بالغ بر ۲۲۶ هزار ریال در روز هزینه‌های پذیرایی داشته‌اند که با توجه به حضور فعال شهروندان و اهالی فرهنگ و هنر در مراکز رقم ناچیزی است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به نقل از شهرنوشت، محمد خیاطیان معاون مالی و اداری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، با اشاره به مباحثی که در موضوع طرح گزارش مالی سال ۹۲ سازمان فرهنگی هنری از سوی یکی از اعضای محترم شورای شهر تهران مطرح شده است، گفت: موارد مطرح شده وفق صورت‌های مالی گذشته پیش از این مورد حسابرسی قرار گرفته و گزارش مقبول توسط حسابرس مستقل ارائه شده و همچنان همه مستندات هزینه‌های سازمان موجود و قابلیت استناد دارد و آماده‌ایم تا گزارش‌های مورد نیاز را به اعضای شورای اسلامی شهر تهران ارائه کنیم.
  
وی با بیان اینکه در اظهار نظر عضو محترم شورای اسلامی شهر به گستره مراکز و  فعالیت‌های سازمان در شهر تهران توجه نشده است، افزود: سازمان فرهنگی هنری با مدیریت ۳۶ فرهنگسرا، ۴ پردیس سینمایی، ۸ موزه فرهنگی، بیش از ۱۵۰ خانه فرهنگ و بیش از ۳۴۰ کتابخانه، ۴ موسسه فرهنگی، ۴ مرکز فرهنگی و مراکز مختلف فرهنگی هنری دیگری مانند نگارخانه‌ها در مناطق ۲۲گانه همه روزه حتی در روزهای تعطیل رسمی و جشن‌های ملی مذهبی پذیرای شهروندان است.
  
خیاطیان تصریح کرد: در جلسه شورای شهر هزینه پذیرایی و آبدارخانه سازمان فرهنگی هنری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال در سال ۹۲ عنوان شده که با تقسیم این عدد به تعداد روزهای کاری رقم روزانه چهارمیلیون تومان را برای این هزینه‌ها برآورد کرده‌اند اما هزینه‌ها مربوط به ۱۶۷ مرکز تحت پوشش سازمان است که اگر این مبلغ را به مراکز تسهیم کنیم به طور میانگین در طول سال ۹۲ هر مرکز بالغ ۲۲۶ هزار ریال در روز هزینه‌های پذیرایی داشته است.
  
معاون مالی و اداری سازمان فرهنگی هنری با تاکید بر حضور هنرمندان از رشته‌ها و رده‌های مختلف در مراکز این سازمان گفت: فرهنگسراها و مراکز سازمان فرهنگی هنری همه روزه پذیرای شهروندان و هنرمندان ممتاز و برجسته در مراکز مختلف است و به نظر این هزینه‌ها با توجه به جشنواره‌ها و برنامه‌های مختلفی که برگزار می‌شود عدد ناچیزی به حساب می‌آید.
  
خیاطیان در پایان با اشاره به این که مجموعه سازمان فرهنگی هنری در دوره مدیریت جدید همه تلاش خود را برای تعامل سازنده با شورای اسلامی شهر تهران داشته است، بیان کرد: نظر همه اعضا برای سازمان محترم است و اگر ابهامی برای دوستان و همکاران در شورا وجود دارد آماده‌ایم برای روشن شدن مسائل مستندات و توضیحات لازم را ارائه کنیم.
نظر شما