جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۱۹
کد خبر: ۸۶۲۸۷
|
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴
حجت‌الاسلام ناصری‌پور خبر داد:

ابلاغ فرآیند تولید محصولات / برگزاری ۲۵۴ برنامه با ۸۰۹ اجرا در سال ۹۴

سرپرست معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از برگزاری ۸۰۹ اجرا در قالب ۲۵۴ برنامه مربوط به محصولات تولیدی سازمان در سال ۹۴ و تدوین و ابلاغ فرآیند تولید محصولات خبر داد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حجت الاسلام حسن ناصری‌پور سرپرست معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، محصولاتی را که در قالب کتاب، بروشور، فلش کارت، لوح فشرده، عکس، روزنامه دیواری و اینفوگرافی در کنار برنامه‌های مختلف سازمان تولید شده، معرفی کرد. 
  
ناصری‌پور پس از معرفی محصولات مختلفی که در مدیریت محصولات سازمان فرهنگی هنری در سال ۹۴ تولید شده، گفت: هدف کلی در تولید این محصولات اولویت‌های ۱۸گانه سازمان بود که در اجرای آن توجه به منویات مقام معظم رهبری و توصیه‌های ارزشمند ایشان در حوزه‌های مختلف فرهنگی، توجه به الگوهای دینی و ملی، توجه به هویت بومی و دینی، سبک زندگی، تغییرات فرهنگی، توجه به رده‌های سنی کودک، نوجوان، میان سال و سالمند را مدنظر قرار دادیم. 
 
به گفته ناصری‌پور توجه به مفاخر، هنرمندان و شخصیت‌های فرهنگی و اجتماعی در تولید محصول، توجه به مفاهیم مهم و اساسی چون؛ زیست شهری، اخلاق شهروندی، فرهنگ مطالعه و نیز توجه به موضوع شبه عرفان‌ها و خرده فرهنگ‌های منحرف از دیگر محورهای قابل توجه در تولید محصولات این سازمان است.  
 
سرپرست معاونت فرهنگی ادامه داد: محصولات تولید شده در همه مناطق و مراکز زیر مجموعه سازمان فرهنگی هنری توزیع شد که بیشترین آن در قالب کتاب و کتابچه، مستند و فیلم و کلیپ و بروشور ارائه شد.
  
ناصری‌پور در ادامه از سامان‌دهی و تدوین سازوکار نظام‌مند تولید محصولات در سازمان فرهنگی هنری خبرداد و گفت: برای نخستین بار معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی هنری با همکاری معاونت برنامه‌ریزی و استفاده از تجربه‌های گذشته به منظور رفع معایب و افزایش محاسن فرآیند تولید محصولات را تدوین و ابلاغ کرد.
   
به گفته سرپرست معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی هنری یکی از امتیاز‌های این فرآیند کمک به مدیران برای تصمیم‌گیری‌های درست برای انتخاب بهترین محصول است، ضمن اینکه در این فرآیند تلاش شده تا درخواست‌ها در کمترین زمان‌ها بررسی و ابلاغ شود.
   
حجت‌الاسلام ناصری‌پور در پایان تصریح کرد: بنا داریم در پایان سال ۹۵ بر اساس بررسی‌ها نخستین جشنواره محصولات سازمان را برگزار کنیم، که بنابر فرآیند تعریف شده این جشنواره‌ به صورت منظم در پایان هر سال با معرفی محصولات برگزیده اجرا خواهد شد.
نظر شما