جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۱۵
کد خبر: ۸۶۴۷۰
|
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲
با حضور رئيس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران

مراسم غبار روبی مزار شهدا و امام‌زاده علی اکبر(ع) برگزار شد

مراسم غبار روبی مزار شهدا و امام‌زاده علی اکبر(ع) در چیذر صبح امروز با حضور رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، صبح امروز رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به همراه معاونان و مدیران کل و جمعی از مدیران فرهنگی هنری مناطق به غبارروبی مزار شهدا و امام‌زاده علی اکبر(ع) در چیذر، منطقه ۱ تهران،‌ پرداختند.
 
در این مراسم محمود صلاحی رئیس سازمان فرهنگی هنری به همراه محمد هادی تولیت آستان مقدس امام‌زاده علی اکبر(ع) از پدر شهید امیر بختیاری و جانباز هشت سال دفاع مقدس، خلیل رجبی، تجلیل کردند.
 
مراسم غبار روبی مزار شهدا و امام‌زاده علی اکبر(ع) برگزار شد

صلاحی در پیش از مراسم غبار روبی مزار شهدا ضمن تشکر از تولیت امام‌زاده علی اکبر(ع) و مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱ تصریح کرد: امروز همزمان با پایان مراسم اعتکاف این توفیق را داشتیم تا در این مکان مقدس برای چند ساعت به ذکر و نیاز بپردازیم و به زیارت شهدا و امام‌زاده علی‌اکبر (ع) نایل شویم.
 
مراسم غبار روبی مزار شهدا و امام‌زاده علی اکبر(ع) برگزار شد

وی با اشاره به فضای معنوی امام‌زاده علی اکبر(ع) گفت: در میان امام‌زادگان این مکان مقدس ویژگی‌های کم‌نظیری دارد؛ بسیاری از شهیدان شمیرانات در این امام‌زاده به خاک سپرده شدند و اینکه در این مکان شهروندان بسیاری دعا می‌کنند و عزاداری امام‌حسین (ع) در آن برگزار می‌شود.
 
مراسم غبار روبی مزار شهدا و امام‌زاده علی اکبر(ع) برگزار شد

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اشاره به شهیدان مدافع حرم که در این امام‌زاده به خاک سپرده شدند، افزود: در این سال‌ها تروریست‌ها با حمایت امریکا و صهیونیست به دنبال تخریب تاریخ شیعه در سوریه و عراق بودند اما شهیدان مدافع حرم با دلاوری‌های خود جلوی این نقشه شوم را گرفتند و خاک پاک تربت این شهیدان توتیای چشم ماست.
خبرهای مرتبط
نظر شما