جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۱۰
کد خبر: ۸۹۳۶۶
|
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷

انتشار فراخوان بخش کارتون جشنواره فرهنگ، رسانه و آموزش عمومی

بخش کارتون نخستین جشنواره فرهنگ، رسانه و آموزش عمومی با حضور داوران، سید مسعود شجاعی طباطبایی، سعید صادقی و محمود نظری و با انتشار فراخوان این بخش، آغاز شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، هنرمندان برای شرکت در بخش کارتون نخستین جشنواره فرهنگ، رسانه و آموزش عمومی باید آثار خود را با موضوعات صبر، سلامتی، انصاف، رزق حلال و باتوجه به ضوابط اعلام شده در فراخوان به پست الکترونیک info@irancartoon.ir ارسال کنند.
 
براساس فراخوان، مهلت ارسال آثار به جشنواره در بخش کارتون تا ۳۰ آبان ۹۵ است.
آثار بخش کارتون نخستین جشنواره فرهنگ، رسانه و آموزش عمومی، توسط هنرمندان برجسته، سید مسعود شجاعی طباطبایی، سعید صادقی و محمود نظری داوری می‌شود.
 
به نفر اول این جشنواره در بخش کارتون؛ ۲۰ میلیون ریال، لوح تقدیر و تندیس، نفر دوم؛ ۱۵ میلیون ریال ، لوح تقدیر و تندیس، نفرسوم؛ ۱۰ میلیون ریال ، لوح تقدیر و تندیس اهدا می‌شود.
 
نخستین جشنواره فرهنگ، رسانه و آموزش عمومی که از تابستان ۹۵ در هشت رشته، عکاسی، رسانه‌های اجتماعی، فیلم و فیلمنامه‌نویسی، کارتون، نقاشی‌خط، طراحی پوستر، اینفوگرافی و موشن‌گرافی با دبیری استادان برجسته و به نام هر یک از این رشته‌ها آغاز شده است و مراسم اختتامیه این جشنواره در آذرماه ۹۵ برگزار خواهد شد.
  
این جشنواره توسط فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و با همکاری انجمن‌های فرهنگی هنری در حوزه‌های فیلم، عکس و هنرهای تجسمی و به‌منظور استفاده بهینه از ظرفیت‌های هنری برای تببین و ترویج مناسب و اثرگذار سبک زندگی ایرانی اسلامی و نیز تشویق و ترغیب هنرمندان و اهل دانش در به کارگیری هنر به عنوان مؤثرترین و کاربردی‌ترین رسانه در ترویج و آموزش این سبک از زندگی برگزار می‌شود.
فراخوان بخش کارتون جشنواره فرهنگ، رسانه و آموزش عمومی به شرح زیر است: 

موضوعات:
صبر
سلامتی
رزق حلال
انصاف 

شرایط:
- هر شرکت کننده می تواند حداکثر ۵ اثر ارسال کند.
- آثار ارسالی نباید قبلا برنده جایزه شده باشد.
- ارسال (نام و نام خانوادگی، نشانی، ایمیل، تلفن، عکس و سوابق کاری) در قالب فایل word توسط هنرمند الزامی است.
- آثار ارسالی باید 200dpi با طول یا عرض 2000pixel  و با فرمت jpg باشد.

هیئت داوران:
سیدمسعود شجاعی طباطبایی، سعید صادقی، محمود نظری

جوایز:
جایزه اول: 20میلیون ریال، لوح تقدیر و تندیس
جایزه دوم: 15میلیون ریال ، لوح تقدیر و تندیس
جایزه سوم: 10میلیون ریال ، لوح تقدیر و تندیس
به همراه 3 جایزه 5 میلیون ریالی و لوح تقدیر

مهلت ارسال آثار:
30 آبان ماه 1395

نشانی ارسال آثار:

info@irancartoon.ir

نظر شما