جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۰۷
کد خبر: ۸۹۷۸۷
|
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹
به همت معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی هنری

فلش کارت «تاریخ مستطاب آمریکا» تولید شد

مجموعه فلش کارت «تاریخ مستطاب آمریکا» به مناسبت فرا رسیدن ۱۳ آبان ماه، روز مبارزه با استکبار جهانی در تیراژ سه هزار نسخه تولید شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، همزمان با فرا رسیدن ۱۳ آبان ماه، روز مبارزه با استکبار جهانی، معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی هنری مجموعه فلش کارت «تاریخ مستطاب آمریکا» را در سه فصل عرضه می‌کند. این فلش کارت‌ها که هر فصل از آن شامل ۲۰ فلش کارت است، بر اساس کتاب «تاریخ مستطاب آمریکا» نوشته محمد صادق کوشکی و با کاریکاتورهایی از مازیار بیژنی تولید شده است.
 
فصل اول کتاب به تاریخ شکل‌گیری کشور آمریکا و جنایاتی که در این راه مرتکب شده‌اند، می‌پردازد. در فصل دوم رابطه آمریکا با سایر کشورهای جهان و جنایاتی که با این عنوان صورت می‌گیرد، بررسی می‌شود و فصل سوم نیز به طور خاص رابطه آمریکا و با ایران را تشریح می‌کند.
 
متن کتاب روایتی طنزگونه دارد و مخاطب را با خودش همراه می‌کند و کاریکاتور هم باعث شده جذابیت کار بیشتر شود. در تولید فلش کارت‌های «تاریخ مستطاب آمریکا» از فصل اول تا سوم کتاب استفاده شده و این محصول در تیراژ ۳ هزار از طریق فرهنگسراهای شهر تهران بین شهروندان توزیع می‌شود. 

نظر شما