جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۴۲
کد خبر: ۹۰۱۰۶
|
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴
به همت فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی

شماره جدید نشریه «ایست رسانه‌ای» با موضوع مدیریت زمان در فضای مجازی منتشر شد

چهارمین شماره نشریه «ایست رسانه‌ای» با موضوع مدیریت زمان در فضای مجازی، توسط فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی چهارمین شماره نشریه «ایست رسانه‌ای» را با موضوع مدیریت زمان در فضای مجازی منتشر کرد. اهمیت مدیریت زمان، آسیب‌های عدم مدیریت و راهکارهای مدیریت زمان در فضای مجازی از جمله موضوعاتی است که در شماره جدید نشریه «ایست رسانه‌ای» به آن پرداخته شده است. همچنین در این شماره آمارهایی از گذراندن وقت در شبکه‌های اجتماعی، بیان شده است.

نشریه «ایست رسانه‌ای» به همت فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی و با هدف ارتقای سواد رسانه‌ای و سواد فضای مجازی شهروندان و افزایش آگاهی و توجه خانواده‌ها نسبت به استفاده و نحوه حضور در فضاهای مجازی به‌ویژه شبکه‌های اجتماعی تدوین و تولید شده است و به صورت اینفوگرافی و در قالب نشریه دیواری هر هفته در فرهنگسراها، خانه‌های فرهنگ، مساجد، ایستگاه‌های مترو، مدارس، دانشگاه‌ها، مراکز فرهنگی هنری و اماکن عمومی شهر توزیع و نصب می‌شود.

نشریه «ایست رسانه‌ای» در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مختلف نیز منتشر می‌شود و تا کنون شماره‌های قبلی نشریه میلیون‌ها بازدیدکننده داشته است.

سازمان‌ها و مراکزی که علاقه‌مند به دریافت نشریه «ایست رسانه‌ای» هستند، می‌توانند برای هماهنگی‌های لازم با شماره تلفن ۲۲۸۸۸۶۸۱ تماس بگیرند و همچنین علاقه‌مندان می توانند این نشریه را در سایت www.resaneh.farhangsara.ir و کانال تلگرامی فرهنگسرای رسانه به نشانی www.telegram.me/f_resaneh مشاهده کنند.
 

نظر شما