جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۰۱
کد خبر: ۹۰۶۰۰
|
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸

راه‌اندازی پویش صداقت رسانه‌ای توسط فرهنگسرای رسانه

مدیر آفرینش و اجرای سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و سرپرست فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی با اعلام راه‌اندازی پویش صداقت رسانه‌ای، اهالی فرهنگ و رسانه را دعوت به پیوستن به این پویش کرد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، بهزاد تیمورپور با اعلام این خبر افزود: براساس دستور رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران مبنی بر تشکیل پویش «صداقت رسانه‌ای» که در ۹ خرداد ۹۵ در مراسم رونمایی از کتاب‌های «سرمایه شهرتی تا شهرت رسانه‌ای» و «سیاستگذاری رسانه‌ای» در فرهنگسرای رسانه، مطرح کردند، این پویش راه‌اندازی می‌شود.
 
مدیر آفرینش و اجرای سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و سرپرست فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی گفت: از همه اهالی رسانه و مدیران حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و هنری و نمایندگان مجلس و اعضای شورای شهر دعوت به پیوستن به این پویش می‌کنیم.
 
وی اظهار داشت: صداقت رسانه‌ای از جمله موضوعاتی است که باید تبدیل به یک مطالبه عمومی در سطح رسانه‌ها، مدیران و افکار عمومی شود.
 
تیمورپور گفت: تبدیل شدن صداقت رسانه‌ای به یک مطالبه و پویش می‌تواند، شرایطی را ایجاد کند تا به جای خبرسازی‌ها، خبررسانی انجام شود و این نحوه صحیح انتقال خبر نیز موجب تصمیم‌سازی درست مدیران شود.

وی یادآور شد: علاقه‌مندان برای پیوستن به این پویش می‌توانند، نشان این پویش را امضا و با آن عکس بگیرند و در فضای مجازی با هشتگ #صداقت_رسانه‎ای منتشر و یا برای نشانی  resanehfarhangsara@gmail.com و شبکه‌های اجتماعی فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی ارسال کنند.
نظر شما