يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۱۳
کد خبر: ۱۰۰۳۲۶
|
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸
از مجموع ۱۵۰ نفر متقاضی فعالیت در خانه‌های کودک شهر شکوفه‌ها، ۱۰۳ نفر در آزمون‌های مرتبط با خانه‌های کودک شهر شکوفه‌ها پذیرفته شدند و اعتبارنامه آموزشی دریافت کردند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، با آغاز دوره جدید آزمون‌های احراز صلاحیت تدریس در خانه‌های کودک شهر شکوفه‌ها که از ۲۷ تیر سال جاری آغاز شد و تا ۲۰ آبان ماه ادامه داشت، از مجموع ۱۵۰ متقاضی آزمون، ۳۶ نفر در آزمون‌ها شرکت نکردند و ۱۱ نفر هم نتوانستند شرایط احراز صلاحیت را کسب کنند و در نهایت ۱۰۳ نفر در آزمون‌های مهارتی و علمی پذیرفته شدند.

بر اساس اعلام اداره امور مربیان و تسهیلگران آموزشی، متقاضیان فعالت در خانه‌های کودک شهر شکوفه‌ها در دو گروه مربی و کمک‌مربی در آزمون‌ها شرکت کردند.

پذیرفته‌شدگان در این آزمون‌ها با دریافت اعتبارنامه آموزشی در شبکه آموزش سازمان فرهنگی هنری قرار گرفتند و امکان تدریس در مراکز آموزشی سازمان را پیدا کردند.

اداره امور مربیان و تسهیلگران آموزشی باهدف ارزشیابی علمی و عملی مدرسان و مربیان مراکز فرهنگی و هنری شهر تهران و احراز صلاحیت تدریس افراد، به‌عنوان یکی از مهم‌ترین فعالیت‌ها، برگزاری آزمون دوره‌های مختلف آموزشی را در برنامه سالانه خود طراحی کرده است.

نظر شما