يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۵۶
کد خبر: ۱۰۱۱۴۷
|
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴
دهمین کارگاه آموزشی «نشر تازه‌های IT» با معرفی و آموزش کتاب «کلید امنیت اطلاعات» دوشنبه ۶ اسفند ساعت ۱۶ در فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.
کارگاه آموزش «امنیت اطلاعات» در فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعاتبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، دهمین کارگاه آموزشی «نشر تازه‌های IT»که با مشارکت انتشارات کلید برگزار می‌شود، اردشیر کاویانی متخصص نرم افزار ضمن معرفی کتاب به آموزش  آن می‌پردازد.

کتاب «کلید امنیت اطلاعات» از مجموعه کتاب‌های کلید آموزش است. این کتاب از چهار فصل با عنوان‌های؛ «ساخت گاوصندوق امنیتی»، «جلوگیری از دسترسی به پوشه‌ها»، «مخفی‌کردن اطلاعات»، «رمزنگاری متن‌ها» تشکیل شده و همراه با سی‌دی آموزشی ارائه شده است.

کسانی که می‌خواهند اطلاعات سری خود را از دسترس دیگران مخفی کنند، کسانی که می‌خواهند گاوصندوقی در کامپیوتر خود ایجاد و اطلاعات با اهمیت خود را در آن قرار دهند، کسانی که می‌خواهند روی برخی پوشه‌های کامپیوتری خود قفل‌گذاری کنند، کسانی که می‌خواهند متن ارسالی به دیگران را رمزنگاری کرده و سپس برای طرف مقابل بفرستند، کسانی که می‌خواهند کامپیوتر خود را به مرکز تعمیرات ببرند یا آن را به فروش برسانند، برای یادگیری حفظ امنیت اطلاعاتشان می‌توانند از این کارگاه استفاده کنند.

علاقه‌مندان برای حضور در این کارگاه می‌توانند دوشنبه ۶ اسفند به فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات در تقاطع خیابان‌های کارگر و جمهوری اسلامی مراجعه کنند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 66902134 تماس بگیرید.

شرکت در این کارگاه برای عموم آزاد و رایگان است.

نظر شما