دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۲۹
کد خبر: ۱۰۱۳۱۰
|
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲
نمایشگاه بهاره با مشارکت بیش از ۵۰۰ غرفه‌دار و تولید کننده داخلی تا ۲۷ اسفند در فرهنگ‌سرای خاوران برپاست.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه بهاره با حضور و مشارکت بیش از ۵۰۰ غرفه‌‌دار و تولید‌کننده داخلی با هدف عرضه مایحتاج شهروندان در آستانه سال جدید در فرهنگ‌سرای خاوران آغاز به کار کرد.

در این نمایشگاه که از روز شنبه ۱۸ اسفند آغاز به کار کرد، محصولات و کالاهای مختلف از جمله انواع لوازم آشپزخانه، لوازم منزل، پوشاک، کیف و کفش، کالای خرازی، فرش، قالی و قالیچه، شال و روسری، شیرینی و شکلات، حبوبات، آجیل و خشکبار، سوغات شهرستان‌ها و همچنین مواد غذایی، مواد شوینده و دیگر ملزومات مرتبط به آغاز سال نو عرضه و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

همزمان با برپایی نمایشگاه فروش بهاره، نمایشگاهی با حضور غرفه‌های مختلف فرهنگی و هنری با رویکرد ترغیب مردم در زمینه مصرف کالای ساخت داخل و همچنین در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای حضور در این نمایشگاه می‌توانند تا ۲۷ اسفند هر روز از ساعت ۱۰ تا ۲۱ به نشانی؛ میدان خراسان، خیابان خاوران، سه راه هاشم آباد، فرهنگ‌سرای خاوران مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 33015423 تماس بگیرند.

Attachments area

نظر شما