يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۰۷
کد خبر: ۱۰۱۳۳۶
|
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳
فرهنگ‌سرای امام(ره) با توجه به نزدیک شدن شب چهارشنبه سوری کارگاه آموزشی «حامی ایمنی» با هدف ارتقا آموزش‌های عمومی به کودکان در روز چهارشنبه ۲۲ اسفندماه، ساعت ۱۰ در فرهنگ‌سرای امام(ره) برگزار می‌شود.
حامی ایمنی در فرهنگ‌سرای امام(ره) برگزار می‌شودبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ،در برنامه «حامی ایمنی» کارشناس آتش نشانی  ناحیه دزاشیب در خصوص اطفاء حریق، پیشگیری از سوخت، بهداشت، خطرات ترقه و.... به دانش آموزان، اولیای مدرسه و  والدین آنها آموزش می‌دهند.

معرفی و دسته‌بندی انواع مواد قابل اشتعال و نحوه خاموش کردن هرکدام، نحوه برخورد با مصدومین، برخورد مناسب شخص دچار واقعه آتش سوزی شده با حادثه، معرفی انواع کپسول‌های آتش نشانی و در نهایت آموزش عملی استفاده درست از کپسول‌های آتش نشانی بخشی از این آموزش‌ها است.

شرکت کنندگان در این آموزش به شکل حضوری به خاموش کردن آتش می‌پردازند و از نزدیک و به‌طور عملی با نحوه استفاده از کپسول آتش نشانی آشنا می‌شوند.

علاقه‌مندان برای شرکت در کارگاه «آتش نشان خود باشیم» روز چهارشنبه ۲۲ اسفندماه ساعت ۱۰ به فرهنگ‌سرای امام(ره) واقع در به فرهنگ‌سرای امام(ره) تهران‌، میدان قدس (تجریش) خیابان شهید باهنر، بعد از سه راه یاسر، خیابان امیر سلیمانی فرهنگ‌سرای امام (ره) مراجعه کنند و یا برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۲۶۱۰۰۷۸۰ تماس بگیرند.

نظر شما