دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۲۸
کد خبر: ۱۰۱۶۹۹
|
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱
فرهنگ‌سرای خاوران برگزار می‌کند:
ویژه برنامه «با هم تا بهشت» با حضور بیش از ۳۰۰ زوج جوان در فرهنگ‌سرای خاوران برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، اسماعیل قضات‌لو رییس فرهنگ‌سرای خاوران با اشاره به برگزاری طرح «با هم تا بهشت» گفت: این طرح با مشارکت مساجد شهر تهران به جهت وجود این پایگاه اجتماعی و مردمی در جای جای محلات شهر و نزدیک‌‌ترین مکان به محل زندگی جوانان و زوج‌‌های جوان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: طرح «با هم تا بهشت» امکانی است تا زوج‌‌های جوان با یکدیگر در فضایی مفرّح و خاطره‌ انگیز مروری بر مهارت‌‌های زندگی مشترک داشته باشند و با حرکت برای تقویت زندگی زناشویی سالیان دراز در کنار یکدیگر با آرامش و احترام متقابل زندگی کنند.

قضات‌لو اضافه کرد: دومین اجرای این طرح در قالب اردوی یک روزه همراه با برنامه‌‌های پر نشاط فرهنگی و هنری، ارائه خدمات تست و مشاوره ویژه زوج‌های شرکت‌ کننده، تفریحات با نشاط ورزشی و فرهنگی، ماهیگیری و تیراندازی، دوچرخه سواری، بازی‌‌های گروهی و دونفره، پذیرایی بین برنامه‌‌ها و... در فضایی امن و مفرح با حضور استادان و مشاوران متخصص در حوزه خانواده برگزار می‌شود.

وی در پایان با ابراز امیدواری در اجرای هرچه بهتر این برنامه و تاثیر مثبت آن در زندگی مشترک زوج‌های جوان گفت: این طرح روز جمعه ۱۳ اردیبهشت از ساعت ۹ تا ۱۸ به میزبانی فرهنگ‌سرای خاوران برگزار می‌شود.

فرهنگ‌سرای خاوران در میدان خراسان، خیابان خاوران، سه راه هاشم آّباد واقع شده است.
نظر شما