دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۰۷
کد خبر: ۱۰۲۱۹۱
|
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷
نخستین نشست «گفتگو کتاب» با روایت داستان‌هایی از مجموعه کتاب «چمدان خالی سنگین» چهارشنبه ۱۲ تیر در خانه فرهنگ گلها برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نخستین نشست «گفتگو کتاب» با روایت داستان‌هایی از کتاب «چمدان خالی سنگین» با حضور پروین مختاری نویسنده، چهارشنبه ۱۲ تیر در خانه فرهنگ گلها برگزار می‌شود.

کتاب مجموعه داستان کوتاه «چمدان خالی سنگین» در ۱۱۲ صفحه و با ۱۹ داستان کوتاه است که زنان شخصيت‌های محوری آن را تشکیل داده و درونمایه‌‏های اجتماعی دارد. این کتاب نخستین اثر پروین مختاری است که در سال ۱۳۸۵ از سوی نشر اشاره منتشر شده و كاندیدای دریافت جایزه مهرگان ادب نیز بوده است.

قرار نبود عاشق بشم، آفتاب زیر ابرها بود، کیف کوچکم سنگین‌تر از چمدان بود، قبلا نمی‌دیدم، ویولون توی جعبه، دمپایی‌ها صدا نداشتند، راز دفتر وکالت پرونده نداشت و خورشید سرخ شده بود و... عنوان داستان‌های این کتاب است.

در نشست «گفتگو کتاب» پروین مختاری نویسنده کتاب چند داستان از این مجموعه را روایت خواهد کرد و پس از آن درباره چگونگی شکل گیری فضاهای داستان توضیح خواهد داد و در ادامه نیز گفتگوی مخاطبان با نویسنده برگزار خواهد شد.


علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست می‌توانند، چهارشنبه ۱۲ تیر ساعت ۱۱ به خانه فرهنگ گلها واقع در خیابان کارگر شمالی، بالاتر ازخیابان فاطمی، کوچه دیدگاه، پلاک ۲۸ مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88983603 تماس بگیرند.

نظر شما