يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۲۸
کد خبر: ۱۰۲۵۱۷
|
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲
کتابخانه شهدای حصارک با هدف آموزش و ارتقای سواد رسانه‌ای کودکان و نوجوانان در فضای مجازی، برنامه «کودک و اینترنت» را برگزار می‌کند.
ارتقاء سواد رسانه‌ای در کارگاه « کودک و اینترنت» کتابخانه حصارکبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کتابخانه شهدای حصارک کارگاه آموزشی «کودک و اینترنت» را با هدف آموزش سواد رسانه‌ای در فضای مجازی به گروه سنی کودک و نوجوان در راستای استفاده صحیح از ابزارهای نوین تکنولوژی و فناورهای جدید، طی دو اجرا در روزهای سه‌شنبه ۸ و ۱۵ مردادماه ساعت ۱۷ برگزار می‌کند.

در این برنامه سارینا یوسف‌بیگی دانشجوی دکترای فیزیک از دانشگاه امیرکبیر و از کارشناسان مجرب در این حوزه به عنوان مدرس مدعو، علاوه بر آگاهی‌بخشی به مخاطبان در خصوص سواد رسانه‌ای، پیرامون شناخت ابزارهای نوین پیام‌رسان، هویت و سیاست‌های حاکم بر آنها، استفاده صحیح از پیام‌های مفید و کاربردی، سایت‌های معتبر و مناسب را نیز معرفی کرده و آنان را با ساز و کار وبلاگ‌سازی و بازی‌های اینترنتی آشنا و به سوالاتشان پاسخ می‌دهد.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به کتابخانه شهدای حصارک واقع در انتهای جنت آباد شمالی، بلوار سیمون بولیوار، نبش ایرانشهر شمالی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 44830107  تماس بگیرند.

 
نظر شما