يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۵۵
کد خبر: ۱۰۲۵۵۲
|
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹
نشست ادبی «کاغذ سفید» با معرفی، خوانش و بررسی داستان «تب خواب» با حضور نویسنده اثر،یکشنبه ۱۳ مرداد در فرهنگ‌سرای فردوس برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نشست ادبی «کاغذ سفید» کتابخانه فردوس در روز یکشنبه ۱۳ مرداد ساعت ۱۱، کتاب «تب خواب» نوشته فاضله فراهانی با حضور صاحب اثر و مهشاد لسانی به عنوان منتقد و مجری، جمع‌خوانی و نقد و بررسی می‌شود.

نخستین مجموعه داستان فاضله فراهانی که اغلب داستان‌هایش برگزیده جشنواره‌های مختلف ادبی کشور بوده‌اند در بخش «کتاب بوف» نشر نیماژ که به کتاب‌های چاپ شده این نشر در حوزه داستان ایرانی می‌پردازد در پانزده داستان گردآوری و منتشر شده است.

تنوع مضمون، شخصیت و قصه‌پردازی از ویژگی‌های داستان‌های این مجموعه است. فراهانی توانسته ارائه پخته‌ای در پرداخت ایده‌های داستانی داشته باشد و از همین رهگذر داستان‌ها حاوی نکات و برجستگی‌های خواندنی فراوانی هستند.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از تقاطع شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۴۴۰۸۱۰۴۳ تماس بگیرند.
نظر شما