سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۵۷
کد خبر: ۱۰۳۰۵۷
|
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۴
نمایشگاه نقاشی رنگ‌روغن «لاله‌ها» همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در گالری آفرینش نور گشایش می‌یابد.
نمایشگاه نقاشی «لاله‌ها» در نگارخانه آفرینش نوربه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این نمایشگاه نقاشی به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، یکشنبه ۳۱ شهریورماه ساعت ۱۴ در نگارخانه آفرینش نور مجتمع فرهنگی هنری نور گشایش می‌یابد و تا ۴ مهرماه میزبان هنرمندان و هنردوستان به ویژه در رشته نقاشی با تکنیک رنگ روغن است.

نمایشگاه «لاله‌ها» شامل آثار نقاشی معصومه جابجایی همسر شهید دفاع مقدس است و با هدف ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت با مروری بر رشادت و سلحشوری‌های رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس برگزار می‌شود.  

این بانوی هنرمند و فارغ‌التحصیل رشته هنرهای تجسمی، تاکنون در جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های متعددی از جمله: اهل بیت(ع)، طلیعه نور، نماز و نیایش، روز زن و ... شرکت کرده و روز سه‌شنبه ۲ مهرماه کارگاه نیم روزه نقاشی با موضوع دفاع مقدس را در محل برگزاری این نمایشگاه بر پا خواهد کرد.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا ۴ مهرماه همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۸ به مجتمع فرهنگی هنری نور واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت اله کاشانی، بعد از تقاطع شهید ستاری، جنب شهر کتاب مراجعه کنند و برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۴۴۰۸۸۷۰۷ تماس بگیرند.
نظر شما