شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۱۹
کد خبر: ۱۰۳۲۵۳
|
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴
مدیر امور کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری خبر داد
مدیر امور کتابخانه‌ها و ترویج فرهنگ کتابخوانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از امکان ثبت نام رایگان شهروندان در کتابخانه‌های این سازمان به مناسبت روز تهران خبر داد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ایمان کرد مدیر امور کتابخانه‌ها و ترویج فرهنگ کتابخوانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از امکان ثبت نام رایگان شهروندان در کتابخانه‌های این سازمان به مناسبت روز تهران خبر داد و گفت: در روز ۱۴ مهر ماه که در تقویم به عنوان روز تهران ثبت شده است، شهروندان می‌توانند با در دست داشتن یک قطعه عکس و کارت شناسایی معتبر به صورت رایگان در کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری ثبت نام کنند و تا یک سال از خدمات کتابخانه‌ها استفاده کنند. 

تقریباً یک سال و سه ماه پس از امضای فرمان مشروطیت ایران توسط مظفرالدین شاه قاجار، متمم قانون اساسی مشروطه در روز ۱۴ مهر ماه سال ۱۲۸۶ هجری شمسی به امضای محمدعلی شاه قاجار رسید که طبق اصل چهارم این متمم، تهران پایتخت ایران است. انتخاب روز ۱۴ مهر به عنوان «روز تهران» نیز به همین دلیل انجام شده است. 

برای ثبت نام رایگان در کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران می‌توانید به نزدیک‌ترین کتابخانه به محل سکونت خود مراجعه کنید. 
نظر شما