دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۵۹
کد خبر: ۱۰۳۹۸۸
|
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶
مجتمع فرهنگی هنری نور نشست تخصصی «کافه هنر» با خوانش تحلیلی، تصویری و موسیقیای آیین یلدا را روز شنبه ۳۰ آذرماه برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، برنامه «کافه هنر» به مناسبت فرا رسیدن طولانی‌ترین شب سال در قالب نشست تخصصی با خوانش تحلیلی، تصویری و موسیقایی آیین کهن شب یلدا، با حضور جمعی از استادان و صاحب‌نظران حوزه هنر، روز شنبه ۳۰ آذرماه ساعت ۱۵ در مجتمع فرهنگی هنری نور منطقه ۵ برگزار می‌شود.

آیسا حکمت عضو هیئت علمی دانشگاه، محمد عارف عضو هیئت علمی دانشگاه، فریدون تقوی موسیقیدان، پژوهشگر و مترجم و داریوش خطیر شاعر و عکاس به عنوان مهمانان مدعو در این نشست حضور خواهند داشت.  

کافه هنر عنوان برنامه‌ای است که نگارخانه آفرینش نور در پایان هر فصل با هدف شناخت و ارزیابی نظام آموزشی هنرهای تجسمی در سطوح مختلف و شناسایی آثار فاخر و هنرمندان صاحب اثر و نیز تلاش برای راه‌اندازی نظام آموزشی پژوهشی مطلوب‌تر در عرصه هنر اقدام به برگزاری آن می‌کند.

علاقه‌مندان و هنردوستان برای حضور در این برنامه می‌توانند به مجتمع فرهنگی هنری نور واقع در خیابان آیت‌الله کاشانی، بین تقاطع ستاری و شاهین، جنب شهر کتاب مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن  ۴۴۰۸۸۷۰۸  تماس بگیرند.

نظر شما