دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۴۸
کد خبر: ۱۰۴۳۷۳
|
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸
به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، کتابخانه صوتی شنیداری فرهنگ‌سرای رازی چهارشنبه ۱۶ بهمن ماه افتتاح می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، کتابخانه صوتی شنیداری فرهنگ‌سرای رازی چهارشنبه ۱۶ بهمن ماه ساعت ۱۵ افتتاح می‌شود. این کتابخانه با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، توسعه و ترویج کتاب‌های صوتی  و بهره‌مندی اقشار خاصی از مخاطبان از جمله نابینایان و سایر علاقه‌مندان به کتاب‌های صوتی راه‌اندازی شده است. 

کتابخانه صوتی فرهنگ‌سرای رازی با بیش از هزار عنوان کتاب با گستره‌ای از موضوعات از قبیل ادبیات شامل شعر و مجموعه داستان با ۱۰۰ عنوان، تاریخی و کهن با ۱۵۰ عنوان، قصه‌های کودک و نوجوان با ۵۰۰ عنوان، دین و مذهب با ۱۷۰ عنوان، ورزشی با ۲۵ عنوان و هنری با ۲۰ عنوان آغاز به کار می‌کند و با برنامه‌ریزی انجام‌شده، به زودی تا سقف ۱۰ هزار عنوان کتاب تجهیز خواهد شد. 

علاقه‌مندان برای حضور در مراسم افتتاحیه می‌توانند به نشانی میدان قزوین، خیابان قزوین، خیابان شهید مرادی، فرهنگ‌سرای رازی مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۵۵۴۲۳۳۵۲ تماس بگیرند.
نظر شما