شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۳۲
کد خبر: ۱۰۴۷۶۹
|
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸
مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۵ به پاس قدردانی از تلاش کادر درمان و همیاری با حافظان سلامت، کارگاه تولید ماسک و لباس پزشکی را در مجتمع فرهنگی هنری نور برپا کرده است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، همزمان با شیوع ویروس کرونا و تلاش در جهت مقابله با این بیماری و به پاس قدردانی از تلاش و مجاهدت کادر درمان و همیاری و همراهی با مدافعان و حافظان سلامت، کارگاه تولید ماسک و لباس پزشکی به همت مجتمع فرهنگی هنری نور منطقه ۵ برپا شده است.

این کارگاه جهادی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با مشارکت نیکوکاران منطقه ۵، کانون‌های مردمی از جمله کانون بانوان نور و همچنین حمایت و پشتیبانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه محمد رسول‌الله(ص)، از تاریخ ۱۶ فروردین‌ماه همزمان با گرامی‌داشت اعیاد شعبانیه آغاز به کار کرد.

در این اقدام جهادی با حضور نیروهای خیاط و چرخکار داوطلب به صورت مستقیم در محل کارگاه و خیاط‌های داوطلب به صورت غیرمستقیم از منزل، به طور متوسط روزانه هزار و ۵۰۰ عدد ماسک و ۳۰ دست لباس پزشکی تولید می‌شود و پس از آن ماسک و لباس‌های تهیه شده، پس از استریل و بسته‌بندی کاملاً بهداشتی به بیمارستان‌های مسیح دانشوری، امام خمینی(ره)، شهدای تجریش و شهدای یافت‌آباد ارسال می‌شود.

از نیکوکاران دعوت می‌شود برای مشارکت در این امر جهادی و خداپسندانه، به مجتمع فرهنگی هنری نور واقع در صادقیه، بلوار آیت‌الله کاشانی، به هد از پل شهید ستاری، جنب شهر کتاب نور مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۹۱۲۲۹۹۰۲۳۱ خانم حسن‌پور تماس بگیرند.
نظر شما