سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
ساعت : ۰۹:۴۰
کد خبر: ۱۰۵۸۰۰
|
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷
سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران همزمان با فرا رسیدن سالروز رحلت امام خمینی(ره)، نشست معرفی کتاب «مبانی رهبری سیاسی امام خمینی(ره)» تألیف اکبر اشرفی را در روز سه‌شنبه ۱۳ خرداد ماه ساعت ۱۴ در فضای مجازی برگزار می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی فرهنگ و هنر، ایمان کرد مدیر امور کتابخانه‌ها و ترویج فرهنگ کتابخوانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از برگزاری نشست معرفی کتاب «مبانی رهبری سیاسی امام خمینی(ره)» خبر داد و گفت: شخصیت حضرت امام خمینی(ره) ابعاد متنوعی دارد که هر جنبه آن نیازمند متخصص و خبره‌ای است که بتواند آن را برای نسلی که امام(ره) را ندیده‌اند، تبیین کند. یک انقلابی پرشور، عارفی متعالی و شاعری نغزگوی و لطافت بین، رهبر سیاسی قاطع، فرمانده شجاع کل قوا، انسانی متخلق به اخلاق با سبک زندگی خانوادگی متعالی و مسئولی پاسخگو و جهادگر در نظام اسلامی جمیع صفاتی هستند که در بین انسان‌های غیرمعصوم نادر و نایاب است و شاید هم به همین دلیل است که کمتر کسی داعیه و شایستگی عنوان «خمینی پژوه» را پیدا می‌کند.

کرد ادامه داد: هر سال در چنین ایامی برنامه‌های متنوعی در حوزه کتابخوانی و تجلیل از نویسندگان حوزه‌های امام و رهبری برگزار می‌شد که به دلیل محدودیت‌های تشکیل تجمعات، برنامه‌های مورد نظر با شیوه‌های جدیدی برگزار می‌شود. نشست معرفی کتاب «مبانی رهبری سیاسی امام خمینی(ره)» تألیف اکبر اشرفی در روز سه‌شنبه ۱۳ خرداد ماه از ساعت ۱۴ با حضور نویسنده و تعدادی از مدیران سازمان فرهنگی هنری در فرهنگ‌سرای ملل برگزار می‌شود و به صورت زنده در فضای مجازی برای مخاطبان پخش می‌شود. 

مدیر امور کتابخانه‌ها و ترویج فرهنگ کتابخوانی سازمان فرهنگی هنری گفت: همچنین امسال با همکاری نشر عروج ۲۵ نمایشگاه کتاب موضوعی در سطح تمام مناطق برگزار کرده‌ایم که هم‌اکنون پذیرای شهروندان محترم تهرانی هستند.

علاقه‌مندان برای مشاهده این برنامه می‌توانند به نشانی https://it.farhangsara.ir/live یا صفحه اینستاگرام فرهنگ‌سرای ملل به نشانی farhangsaramelal1 مراجعه کنند. 
نظر شما