شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۱۲
کد خبر: ۱۰۸۷۵۰
|
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷
مدیر شبکه رادیویی معارف: شبکه‌ رادیویی محرم از ۳۰ مرداد با شعار حسینیه‌ای به وسعت دل‌ها با پیام آیت الله مکارم شیرازی آغاز به کار می‌کند.
آغاز فعالیت رادیو محرم از ۳۰ مردادبه گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فرهنگ و هنر؛  کاویانی مدیر شبکه رادیو معارف و رادیو محرم گفت: رادیو سراسری محرم از سی ام مرداد ۲۴ ساعته روی موج اف ام ردیف ۹۵.۵ مگاهرتز در تمام کشور و در قم روی موج ۹۵.۳ مگاهرتز فعالیت خود را آغاز می‌کند.

مدیر شبکه رادیو معارف و رادیو محرم با اشاره به اینکه رادیو معارف از اولین سال فعالیتش در سال ۹۶ تا کنون به رادیو معارف واگذار شده است گفت: امسال رادیو محرم در چهارمین سال فعالیتش با ۶۹۰ ساعت برنامه در قالب مرثیه سرایی، مداحی، روضه خوانی با گویش‌های مختلف به مدت یک ماه به روی آنتن خواهد رفت.

کاویانی هدف اصلی برنامه‌های امسال رادیو محرم را پخش عزاداری، روضه‌ها و مقتل خوانی‌های مستند و سخنرانی‌های کوتاه در راستای معرفت افزایی و تبیین پیام عاشورا برای پاسخگویی به نیاز عموم مردم بیان کرد.

او افزود: امسال همچنین ۷۰ کتاب متنوع در زمینه‌ی فرهنگ و پیام عاشورا و موضوعات مرتبط از طریق رادیو نما به مخاطبین ارائه خواهد شد.

مدیر رادیو معارف و محرم با اشاره به ظرفیت خوب رادیو نما برای پخش برنامه‌های رادیو و رادیو محرم افزود: امسال رادیو محرم با پخش تصاویر و فیلم‌های ارسالی مخاطبان از طریق سایت رادیو محرم به نشانی Www.radiomoharam.ir  و یا با جستجوی ادرس رادیو محرم در پیام رسان‌ها و فضای مجازی می‌توانند در بازتاب باشکوه شور و شعور حسینی به رادیو محرم کمک کنند و هم چنین ۷۰ کتاب متنوع در زمینه‌ی فرهنگ و پیام عاشورا و موضوعات مرتبط از طریق رادیو نما به مخاطبین ارائه خواهد شد.

نظر شما