يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۰۱
کد خبر: ۱۰۸۷۵۳
|
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹
به میزبانی فرهنگ‌سرای بهمن برگزار شد
جلسه شورای معاونان سازمان بازرسی شهرداری تهران پس از بازدید رییس و معاونان این سازمان از بخش‌های مختلف فرهنگ‌سرای بهمن، در سالن جلسات این فرهنگ‌سرا برگزار شد. در این جلسه گزارشی از راه اندازی سامانه ثبت تخلفات و نحوه کار با این سامانه ارائه شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران به همراه جمعی از معاونان این سازمان پیش از برگزاری جلسه شورای معاونان از بخش‌های مختلف فرهنگ‌سرای بهمن همچون تالار شهید آوینی، سالن سینما تراس بهمن، نگارخانه‌های هنرهای تجسمی، مجموعه‌های ورزشی و مجموعه تالارهای فرهنگ‌سرای بهمن بازدید کرد و در جریان فعالیت‌های فرهنگ‌سرا، مشکلات و وضعیت نگهداشت آن قرار گرفت.

علی اصغر خسروی رییس فرهنگ‌سرای بهمن در این بازدید، به قدمت این فرهنگ‌سرا اشاره کرد و گفت: فرهنگ‌سرای بهمن نخستین فرهنگ‌سرای پایتخت است که از سال ۱۳۷۰ آغاز به کار کرده و با توجه به ظرفیت‌های موجود و امکانات فرهنگی و هنری، ورزشی و آموزشی، خدمات گوناگونی به گروه‌های سنتی مختلف ارائه کرده است.

پس از این بازدید جلسه شورای معاونان سازمان بازرسی شهرداری تهران در فرهنگ‌سرای بهمن برگزار و موضوعات، مباحث و دستور جلسات باقی مانده از نشست قبلی پیگیری شد.

در ابتدای این جلسه برومند نامداری مدیر بازرسی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران به عنوان میزبان، به ارائه گزارشی از شرح فعالیت‌ها و اقدامات و همینطور پهنه‌بندی مدیریت  بازرسی فرهنگ‌سراها در این حوزه پرداخت.

در ادامه جلسه محمدرضا درخشان، سرگروه منابع انسانی سازمان بازرسی گزارشی از راه اندازی سامانه ثبت تخلفات و نحوه کار با این سامانه را ارائه داد و سایر معاونان و مدیران حاضر در جلسه نیز به بحث و تبادل نظر پرداختند.

سیاری معاون سازمان در حوزه توسعه منابع انسانی ضمن تبیین شرح وظایف و اهداف دبیرخانه و کمیته بررسی و تطبیق سازمان، از ارسال ۱۴۰ پرونده به دبیرخانه کمیته بررسی و تطبیق سازمان خبر داد و افزود: از این تعداد، ۸۰ پرونده بررسی شده و ۶۰ پرونده نیز در شرایط نهایی بررسی قرار دارند.

وی در ادامه بیان داشت: رسیدگی به پرونده‌ها در کمیته بررسی و تطبیق در سه بعد موضوع ، قلمرو و محل وقوع و همچنین هویت افراد، حائز اهمیت است که رسیدگی در هر بعد با نظر کارشناسی حوزه تخصصی انجام می‌گیرد.

مسعود حمزه‌ای رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران ضمن استماع پیشنهادات و نظرات معاونان در حوزه‌های متبوع، به محاسن راه اندازی این سامانه اشاره کرد و اظهار داشت: هدف از اجرای سامانه ثبت تخلفات، سرعت عمل، دقت بیشتر و توزیع مناسب در رسیدگی به پرونده هاست.

حمزه‌ای در ادامه بر نظارت دقیق بازرسان در خصوص قراردادهای فی مابین شهرداری با پیمانکاران جهت پیشگیری از تخلفات یا سو استفاده‌های احتمالی در سند سازی یا تجزیه معاملات تاکید کرد.

نظر شما