يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۵۵
کد خبر: ۱۰۸۸۵۴
|
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷
فرهنگ‌سرای خانواده در دهه اول محرم‌الحرام برنامه «حب الحسين(ع)» را برگزار می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، همزمان با فرا رسیدن ایام عزای سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسين(ع)، فرهنگ‌سرای خانواده با مشارکت کانون مذهبی بر ستیغ چکاد و مدرسه شهید همت منطقه ۶ در دهه اول محرم‌الحرام برنامه «حب الحسين(ع)» را برگزار می‌کند. 

این برنامه با حضور سید مهدی شیرازی (قرائت زیارت عاشورا)، سلمان قنبری (سخنران شب اول تا چهارم)، داود صفرزاده (سخنران از شب پنجم) و عباس تجربه و محمدجواد لاری (مداحان) از ٣٠ مرداد ماه مصادف با شب اول محرم‌الحرام از ساعت ٢٠:٣٠ به مدت ١١ شب در مدرسه شهید همت به صورت مجازی و میدانی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ستاد کرونا در فضای باز برگزار می‌شود.

مدرسه شهید همت در یوسف آباد، خیابان سی‌ام، نرسیده به خیابان مهرام (مدبر) واقع شده است و پخش زنده مراسم از طریق آپارات به نشانی  HTTPS://WWW.APARAT.COM/MAKTAB_HABIBEBNMAZAHER/LIVE  و  صفحه اینستاگرام به نشانی  MAKTABE_HABIB در دسترس مخاطبان است. 

شهروندان برای بهره‌مندی از سایر برنامه‌های مجازی فرهنگ‌سرای خانواده می‌توانند به صفحه اینستاگرام این فرهنگ‌سرا به نشانی Farhangsara_khanevade مراجعه کنند.
نظر شما