سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۳۳
کد خبر: ۱۰۹۲۷۸
|
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
کتاب «من و آقا موسی»، نخستین مجموعۀ تاریخ شفاهی امام موسی صدر است.این کتاب دربردارنده خاطرات آیت الله عبدالجلیل جلیلی کرمانشاهی است که به کوشش حمید قزوینی و از سوی موسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر چاپ شده است.
نخستین مجموعۀ تاریخ شفاهی امام موسی صدر/////
به گزارش پایگاه خبری ـ تحلیلی فرهنگ وهنر،  کتاب «من و آقا موسی»نخستین مجموعۀ تاریخ شفاهی امام موسی صدر است.این کتاب دربردارنده خاطرات آیت الله عبدالجلیل جلیلی کرمانشاهی است که به کوشش حمید قزوینی و از سوی موسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر چاپ شده است.

این کتاب شرح آشنایی آیت‌الله جلیلی با امام موسی صدر است. در این کتاب اطلاعاتی دربارۀ پدر امام موسی صدر، استادان و دوستان امام، دوران طلبگی و فضای آن سال‌های قم آمده است که به خواننده کمک‌ می‌کند تصویر روشن‌تری از دوران طلبگی و سال‌های جوانی امام موسی صدر، تا قبل از هجرت به لبنان داشته باشد.

عبدالجلیل جلیلی کرمانشاهی متولد ۱۳۰۲ شمسی و فرزند یکی از روحانیان خوشنام کرمانشاه است. وی از جملۀ دوستان بسیار صمیمی امام موسی صدر است که در تهران و نجف همراه وی بود و هر دو هم‌زمان در دانشگاه تهران مشغول به تحصیل شدند. این مصاحبه اولین گفت‌وگویی است که با وی دربارۀ امام موسی صدر صورت گرفته است.

کتاب «من و آقا موسی»در قطع رقعی، 250 صفحه و به قیمت 55000 ریال است.


نظر شما