يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۲۶
کد خبر: ۱۰۹۷۵۴
|
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸
رئیس سازمان صداوسیما درحالی که ۹ ماه تا زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ باقی مانده رییس ستاد انتخابات این سازمان راه منصوب کرد.
به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فرهنگ و هنر؛ مجید آخوندی، معاون سیاسی سازمان صداوسیما به ریاست ستاد انتخابات این سازمان 
در راه اندازی ستاد انتخابات کشورسیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی‌شهر و روستا و اولین میان دوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی منصوب شد.

علی عسکری، رئیس سازمان صداوسیما در این حکم، اطلاع رسانی به موقع، دقیق، صحیح و مستمر با رعایت اصل بی طرفی، تولید برنامه‌های متنوع و جذاب به منظور افزایش آگاهی عمومی و زمینه سازی مناسب برای حضور پرشور آحاد ملت ایران پای صندوق‌های رأی و برگزاری انتخاباتی در تراز گام دوم انقلاب اسلامی را از راهبردهای رسانه ملی برشمرد.

وی در این حکم انتظارات خود از این ستاد را اینگونه عنوان کرد که ضمن هدایت، ایجاد هماهنگی و بهره گیری بهینه از همه ظرفیت‌های سازمان در تحقق اهداف ترسیم شده، در نظارت بر حسن اجرای این سیاست‌ها اهتمام جدی به عمل آید.

طبق حکم رئیس سازمان صداوسیما، مجید آخوندی می‌بایست نتایج ارزیابی‌ها و تحلیل‌ رویدادهای مرتبط با انتخابات، تصمیمات نهایی در مقاطع مختلف، اقدامات صورت گرفته و نتایج نظارت بر عملکرد بخش‌های مرتبط سازمان را به صورت متناوب به دکتر علی عسکری گزارش دهد.
منبع: ایسنا
نظر شما