شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۱۱
کد خبر: ۱۱۰۴۰۶
|
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲
منتظری در دیدار با رئیس سازمان سینمایی مطرح کرد:
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به دیدار خود را رئیس سازمان سینمایی از ضرورت ترسیم مدل نظارتی موثر در فرآیند تولید آثار سینمایی سخن گفت.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ وهنر، غلامرضا منتظری با اشاره به دیدار خود با دکتر انتظامی معاون وزیر و رئیس سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، عنوان کرد: در این دیدار که با هدف تقویت نقش نظارتی کمیسیون فرهنگی و افزایش تعامل و ارتباط دو سویه صورت گرفت، پس از ارائه رویکردها و اقدامات معاون وزیر، به چند ضرورت و اقدام به عنوان اولویت‌های حوزه فرهنگ و هنر، به ویژه عرصه سینما اشاره شد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: ضرورت ترسیم مدل حکمرانی فرهنگی و تعیین سهم دقیق نقش آفرینان در سیاستگذاری و تولیدات سینمایی یکی از اولویت‌های اصلی حوزه سینما مطرح شد.

وی ادامه داد: ترسیم مدل نظارتی موثر در فرآیند تولید آثار سینمایی با مشورت و همکاری نهادها، سازمان‌ها و تشکل‌‎های نقش آفرین دیگر موضوعی بود که در این نشست بر آن تأکید شد.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: ضرورت تدوین و نگارش اصول اخلاق حرفه‌ای در هنر، به ویژه هنر سینما و حضور رئیس سازمان سینمایی در کمیسیون فرهنگی با هدف ارائه گزارش و طرح انتظارات دو سویه دیگر موضوعاتی بود که در این نشست بر آن تأکید شد.
منبع: خانه ملت
برچسب ها: سینما ، نظارت
نظر شما