يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۲۷
کد خبر: ۱۱۱۳۵۲
|
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱
در برنامه این هفته «مهربانو» سیدفاطمه مقیمی به عنوان یک بانوی موفق ایرانی معرفی می شود.
معرفی یک بانوی موفق ایرانی در برنامه «مهربانو» رادیو تهران
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر به نقل از روابط عمومی رادیو تهران، زرین کشاورز تهیه کننده برنامه «مهربانو» گفت: زنان و بانوان از ارکان اساسی جوامع بشری بوده و نقش موثری در توسعه، پویایی و شکوفایی هر جامعه ای دارند. برنامه «مهربانو» کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران است که به معرفی زنان موفق و تاثیرگذار در جامعه می پردازد. سیدفاطمه مقیمی کسی است که اولین شرکت بین المللی حمل و نقل در ایران را تاسیس کرده و اولین زن دارنده گواهینامه پایه یک است.

وی ادامه داد: در این برنامه از باید و نبایدهای حضور یک زن در حوزه حمل و نقل و موفقیت های این بانوی ایرانی گفته می شود. سیدفاطمه مقیمی اولین زن ایرانی است که مجوز شرکت حمل و نقل بین المللی دریافت کرده است. وی اولین زن ایرانی است که پس از انقلاب گواهی نامه رانندگی پایه یک گرفته است. او عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی تهران، رییس هیات مدیره کانون زنان بازرگان ایران، استاد دانشگاه و کارآفرین برتر جهان اسلام است.

مخاطبان می توانند برنامه «مهربانو» را پنجشنبه ها ساعت ۱۸:۳۰ دنبال کنند. تهیه کنندگی، اجرا، تحقیق و آیتم سازی برنامه بر عهده زرین کشاورز است.

مخاطبان در سرتاسر دنیا می توانند از طریق وب سایت WWW.RADIOTEHRAN.IR  ضمن استفاده از پخش زنده شبکه، در جریان آخرین خبرهای رادیو تهران قرار بگیرند. همچنین در محدوده استان تهران از طریق موج اف. ام ردیف ۹۴ مگاهرتز و ای. ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز برنامه های این رادیو پخش می شود.

همچنین شنوندگان از سرتاسر کشور هم می توانند شبکه رادیویی تهران را از طریق گیرنده های دیجیتال (ست تاپ باکس) دریافت کنند.
نظر شما