يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۰۱
کد خبر: ۱۱۱۶۲۸
|
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶
برنامه «کتاب بان» امروز در گفتگو با «فرمهر منجزی » به بررسی نقش روش های مطالعه در ترویج کتاب خوانی و انواع ترویج مطالعه در بین مردم می پردازد.

در برنامه «کتاب بان» که با موضوع ترویج کتابخوانی از رادیو فرهنگ پخش می شود، شنبه ۲۴آبان ماه در نخستین روز از هفته کتاب «علی اکبر زین العابدین » درباره روش های ترویج کتاب خوانی با « فرمهر منجزی» نویسنده، مترجم و روزنامه نگار گفت و‌گو می کند و در ادامه نیز در گفت و‌گو‌ با «دکتر محسن حاجی زین العابدینی»، عضو هیأت مدیره انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران و رئیس کتابخانه مرکزی دانشگاه شهید بهشتی درباره ترویج کتابخوانی در دانشگاه ها مطالبی بیان می شود.

همچنین با توجه به رسالت این برنامه در معرفی چهره های مروج کتابخوانی به عنوان الگو برای ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه و آشنایی شنوندگان با شیوه های تبلیغ کتابخوانی این هفته «خانم صدیق »مروج مطالعه از «تربت حیدریه»درباره تجربیات خود در این زمینه سخن می گوید.

برنامه «کتاب بان» به تهیه کنندگی «فریده گودرزی» و با اجرای کارشناسی «علی اکبر زین العابدین» شنبه ها ساعت ۱۳:۳۰صبح به مدت ۳۰ دقیقه به همت گروه کتاب رادیو فرهنگ بر روی موج اف ام ردیف۱۰۶ مگاهرتز پخش می شود.


انتهای پیام/
نظر شما