شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۴۰
کد خبر: ۱۱۲۵۰۷
|
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹
در راستای فعالیت‌های جهادی و کمک‌های مؤمنانه فرهنگ‌سرای اخلاق، یک سری جهیزیه کامل در روز دوشنبه ۱۷ آذرماه به خانواده نوعروس یتیم در جنوب پایتخت اهدا شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، در ادامه اجرای طرح کمک مؤمنانه و فعالیت‌های جهادی فرهنگ‌سرای اخلاق در ماه‌های گذشته، در اولین دوره از کمک مؤمنانه که همزمان با عید سعید غدیر خم برای خانواده‌های یتیم در روستای ابراهیم‌آباد واقع در ۴۰ کیلومتری جنوب پایتخت انجام شد، خانواده‌ای بی‌بضاعت با داشتن دختری یتیم شناسایی شد که توانایی تهیه جهیزیه برای فرزند نوعروسش را نداشت تا به خانه بخت برود.

با پیگیری‌های فرهنگ‌سرای اخلاق و همت نیکوکاران، یک سری کامل جهیزیه که به همت نیکوکاران تهیه شده بود، در روز دوشنبه ۱۷ آذرماه با حضور مرضیه خسروی مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۴ به این خانواده تحویل شد. این جهیزیه شامل یخچال و فریزر، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، جارو برقی، اتو بخار، فرش، پتو، سرویس چینی، کتری، سرویس قابلمه، پنکه، سرویس دم‌کنی و بسته فرهنگی (قرآن، مفاتیح، سجاده، چادر نماز و کتب خانواده) بود.

در راستای بیانات مقام معظم رهبری درباره مواسات و کمک‌های جهادی و مؤمنانه، فرهنگ‌سرای اخلاق با همت نیکوکاران در پنج ماه گذشته، ۲۱ برنامه جهادی و کمک مؤمنانه شامل کمک‌های معیشتی و بسته‌های مواد غذایی، رهن و اجاره منزل، تأمین هزینه‌های درمانی و عمل جراحی بیماران بی‌بضاعت و اهدای وسایل منزل برگزار کرده است که همزمان با آغاز فصل زمستان و شب یلدا نیز تهیه بسته‌های مواد غذایی و وسایل گرمایشی و وسایل منزل را در دست اقدام دارد.

فرهنگ‌سرای اخلاق در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار واقع است.
نظر شما