سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۰۶
کد خبر: ۱۱۳۰۸۳
|
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳
فرهنگ‌سرای امام(ره) در یکی دیگر از برنامه‌های مجازی خود و همزمان با مجموعه برنامه‌های «سردار دلها» که به بزرگداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی اختصاص دارد به معرفی کتاب «صبح شام» در قالب متن نگاشت می‌پردازد.
تاملی بر کتاب «صبح شام» در قالب متن نگاشت از سوی فرهنگ‌سرای امام(ره)به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، انتشارات سوره مهر یکی دیگر از تازه‌ترین آثار خود در حوزه خاطره نگاری را با موضوع بحران سوریه و با روایتی از حسین امیرعبداللهیان  چاپ کرده است که با عنوان «صبح شام» در صفحه فرهنگ‌سرای امام با انتخاب گزیده‌هایی، پس از طراحی منتشر  می‌شود.
 
کتاب «صبح شام» روایتی از بحران سوریه دارد و محمدحسین مصحفی آن را تدوین کرده است و بخش سوم کتاب مستقیما به «بحران سوریه و نقش بزرگ سردار سلیمانی در تامین امنیت منطقه و ایران »معطوف است که امیر عبدالهیان با بیانی روایی به تببین این مهم پرداخته است.
 
«صبح شام» روایتی دیپلماتیک از بحران سوریه است. مخاطب  تاکنون با روایت‌های گوناگونی از حوادث سوریه مواجه بوده‌است، اما نیاز دارد تا یک روایت و یک نگاه کلی از حوادث و همچنین نقش جمهوری اسلامی ایران در بهبود این بحران را داشته باشد. باید به این سوالات پاسخ داده شود که چرا جمهوری اسلامی ایران در مساله سوریه شرکت کرد و  فضای کلی بحران سوریه چه بوده است و پایان این بحران چگونه رقم خورد.

فرهنگ‌سرای امام (ره) با انتخاب‌هایی از این کتاب، این سوالات را برای مخاطبان به صورت موجز و خلاصه باز نشر و پاسخ می‌دهد.

نظر شما