دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۰۸
کد خبر: ۱۱۳۹۵۵
|
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰
نگاه‌گذر «روزهای انقلاب» که تاملی بر حضور مردم در جریان پیروزی انقلاب اسلامی است در فضای خارجی فرهنگ‌سرای امام(ره) برپا شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نگاه‌گذر «روزهای انقلاب» که تاملی بر حضور مردم در جریان پیروزی انقلاب اسلامی است در فضای خارجی فرهنگ‌سرای امام(ره) برپا شده است. این نمایشگاه با شعار «آینده روشن» شامل ۱۰ قطعه تصویر از حضور مردم در صحنه‌های انقلابی است و با هدف ایجاد بستری برای انتقال پیام‌های فرهنگی به صورت تصویری و با بهره‌گیری از هنر برپا شده است.

این برنامه در ادامه برنامه‌های فرهنگ‌سرای امام(ره) ویژه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از ۱۲ تا ۲۲ بهمن به صورت مجازی و فیزیکی در این فرهنگ‌سرا برپا می‌شود.
 
این آثار در سایز ۱۰۰ در ۱۳۰ حاوی عکس‌هایی به‌یادماندنی از حضور انقلابی مردم است که هر کدام قصه و روایت خاص خود را دارد. در این  نگاه گذر «مردم» به عنوان اصلی‌ترین عنصر انقلاب اسلامی مورد توجه است.

نشانی صفحه اینستاگرام فرهنگ‌سرای امام(ره) imam.farhangsara است و علاقه‌مندان برای بازدید حضوری از نمایشگاه می‌توانند به نشانی خیابان شهید باهنر، سه‌راه یاسر، خیابان امیرسلیمانی مراجعه کنند.
نظر شما