يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۴۳
کد خبر: ۱۱۴۰۳۱
|
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱
رییس فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی از برگزاری سومین دوره ویژه‌برنامه «فصل رویش» با تجلیل از سه تن از رویش‌های انقلاب اسلامی در حوزه رسانه خبر داد.
تجلیل از ۳ چهره رسانه‌ای در سومین دوره ویژه‌برنامه «فصل رویش»به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، یوسف بالو رییس فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی از برگزاری ویژه‌برنامه «فصل رویش» همزمان با دهه فجر خبر داد و گفت: انقلاب اسلامی نه تنها در ابعاد سیاسی منشأ دگرگونی‌هایی در ایران شد، بلکه در حوزه‌هایی مانند فرهنگ و رسانه هم تحول ایجاد کرد. برنامه «فصل رویش» برای سومین سال پیاپی و این بار با رویکرد شناسایی و تجلیل از رویش‌های انقلاب در حوزه رسانه برگزار می‌شود. 

وی اضافه کرد: دبیرخانه اجرایی «فصل رویش» کارگروه ویژه‌ای با حضور علی دارابی معاون امور استان‌های صداوسیما، مهدی فضائلی فعال رسانه‌ای و جمعی از معاونان و مدیران سازمان فرهنگی هنری تشکیل داد که این کارگروه در نشست‌هایی معیارهای انتخاب برگزیدگان را مشخص کردند.

بالو با اشاره به سه معیار انتخاب برگزیدگان «فصل رویش» گفت: نخستین معیار ما این است که شخص در دوران انقلاب اسلامی رشد و نمو یافته باشد و بعد از سال ۱۳۵۰ متولد شده باشد. معیار دیگر، انقلابی بودن فرد است. یعنی با هر سلیقه و جناح سیاسی، به انقلاب اسلامی تعلق خاطر داشته باشد. سومین معیار این است که شخص فعالیت خاصی در حوزه رسانه انجام داده باشد و به عنوان شخصیت رسانه‌ای شناخته شود.

رییس فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی ادامه داد: در نهایت پس از بررسی‌های کارگروه و رأی‌گیری میان آنها، ۱۰ نفر به عنوان نامزدهای دریافت جایزه انتخاب شدند که در ویژه‌برنامه «فصل رویش» که دوشنبه ۲۰ بهمن ماه ساعت ۱۴ در فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، سه نفر از آنها به عنوان برگزیدگان نهایی معرفی خواهند شد. لوح تقدیر و هدیه فرهنگی به هر ۱۰ نامزد اهدا می‌شود و سه برگزیده اصلی، تندیس «فصل رویش» و هدیه نقدی را دریافت خواهند کرد. 

وی با اعلام نام ۱۰ نامزد «فصل رویش» گفت: سيد شهاب‌الدين واجدی، علي صدری‌نيا، اسماعيل معنوی، حسن قايدی، محمدامين ايمانجانی، علي سيستانی، علي قلهكی، حسن ميثمی، ناصر نادری و مهدی نقويان نامزدهای دریافت جایزه فصل رویش هستند. 

بالو افزود: در این مراسم همچنین از خانواده دو شهید حوزه رسانه شهید محسن خزایی و شهید محمدصادق نیلی تقدیر خواهد شد. همچنین خانواده مرحوم روح‌الله رجایی و مرحوم محمدسعید جباری دو تن از رویش‌های انقلاب اسلامی که آنها را به دلیل ابتلا به ویروس کرونا از دست دادیم، تجلیل می‌شوند. 

ویژه‌برنامه «فصل رویش» به صورت زنده از کانال آپارات فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی به نشانی www.aparat.com/f_enghelab پخش خواهد شد. 

نظر شما