دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۴۱
کد خبر: ۱۱۴۰۶۷
|
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱
در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، فرهنگسرای اندیشه با برگزاری یک نمایش میدانی یاد و خاطره حماسه‌سازان انقلاب را گرامی داشته است.
نمایش میدانی «فجر انقلاب» در فرهنگسرای اندیشه برپا می‌شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، همزمان با دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی، فرهنگسرای اندیشه ویژه برنامه‌های متعددی را تدارک دیده و در آن به گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، تجلیل از حماسه‌سازان انقلاب و بازنمایی شعائر عمومی انقلاب اسلامی در سطح جامعه پرداخته است.
ویژه برنامه فجر انقلاب یکی از همین برنامه‌هاست که در دهه فجر به همت فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود. این برنامه شامل اجرای نمایش میدانی توسط هنرمندان است. این نمایش میدانی در دو نوبت، ساعت 11 روز یکشنبه 19 بهمن و ساعت 15:30 دوشنبه 20 بهمن‌ماه با اجرای نمایش به رنگ پرچم به کارگردانی پویا امامی در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان برای تماشای این نمایش میدانی می‌توانند به فرهنگسرای اندیشه واقع در خیابان شریعتی، بوستان شهید نیاکی (اندیشه» مراجعه کنند.
گفتنی است ویژه‌برنامه «فجر انقلاب» به منظور معرفی دستاوردهای انقلاب و افزایش آگاهی مردم از تاریخ انقلاب اسلامی با اجرای نمایش میدانی در سطح شهر تهران برگزار می‌شود.

نظر شما