يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۱۹
کد خبر: ۱۱۵۴۲۲
|
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵
مرکز مشارکت‌های سازمان فرهنگی هنری برگزار می‌کند
مرکز مشارکت‌های سازمان فرهنگی هنری با مشارکت انجمن اسلامی دانش آموزان شهر تهران رقابت تولید محتوای فضای مجازی با موضوع روز قدس را برگزار می‌کند.
فراخوان تولید محتوای فضای مجازی با موضوع روز قدسبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، حمیدرضا خونویی رئیس مرکز مشارکتهای سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از رقابت تولید محتوای فضای مجازی با موضوع روز قدس خبر داد و گفت: این مرکز در یک اقدام مشارکتی میان انجمن اسلامی دانش آموزان شهر تهران و سازمان فرهنگی هنری با فراخوانی با عنوان (القدس لنا) و با حضور نوجوانان تهرانی این رقابت را در سه قالب تولید کلیپ، استوری موشن و عکس برگزار می کند.

وی با بیان اینکه در هر قالب، سه برگزیده بر اساس رای هیئت داوران انتخاب می‌شود افزود: استفاده از ظرفیت های مشارکتی در حوزه اقدامات فرهنگی میتواند موجب طراحی و اجرای اقدامات موثر در این فضا باشد. امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا  و عدم برگزاری مراسم روز قدس برآن شدیم که با استفاده از ظرفیت های مشارکتی مفاهیم انقلابی و استکبار ستیزانه را در فضای مجازی منتشر کنیم.

خونویی ادامه داد: تببین این مفاهیم برای مخاطبان نوجوان یکی از وظایف ما در حوزه انتقال مفاهیم انقلابی به نسل های بعدی است که با طراحی اینگونه رقابت ها می‌توان نوجوانان را به مرور این مفاهیم ناب ترغیب کرد.

این رقابت به دبیرخانگی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 20 از یکم تا 14 اردیبهشت1400 اجرا خواهد شد.
علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تماس 96652501 تماس بگیرند.


نظر شما