دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۴۰
کد خبر: ۱۱۵۴۷۳
|
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶
ویژه‌برنامه «احکام ماه مبارک رمضان» با هدف پاسخ دادن به سوالات مهم و پرتکرار در خصوص احکام روزه، به همت فرهنگ‌سرای امید در قالب فتوکلیپ تولید و در فضای مجازی منتشر می‌شود.
ویژه‌برنامه «احکام ماه مبارک رمضان» در فضای مجازیبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، یکی از سوالات مهم و پرجستجو در ایام ماه مبارک رمضان، احکام مربوط به روزه‌داری است. موضوعاتی نظیر روزه مسافر، حد ترخص، کفاره، فطریه و ... از جمله سوالاتی است که بسیاری از روزه‌داران در ماه مبارک رمضان بدان نیازمند هستند.

فرهنگ‌سرای امید با توجه به همین نیاز جمعی، تلاش کرده است تا به تعدادی از سوالات مهم و پرتکرار درخصوص احکام روزه‌داری در قالب تصویری پاسخ داده و در فضای مجازی این مرکز منتشر کند. 

از این روی ویژه برنامه «احکام ماه مبارک رمضان» به منظور گسترش و تعمیق شهروندان در فروع دین و احکام مربوط به ماه رمضان برنامه‌ریزی شده است.

در این برنامه، حجت الاسلام و المسلمین حسینی‌پور، احکام دینی مهم در ماه مبارک رمضان از جمله اصول روزه‌داری و مبطلات روزه را در قالب تصویری و با استفاده از تکنیک فتوکلیپ تشریح می‌کند. این تولیدات تصویری همزمان با روزهای ماه مبارک رمضان در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی فرهنگ‌سرای امید به آدرس: @farhangsara_omid منتشر و در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.
نظر شما