دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۱۲
کد خبر: ۱۱۵۵۵۴
|
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴
نمایشگاه مجازی حجاب و عفاف رمضان تا ۲۳ اردیبهشت‌ماه آماده عرضه محصولات حجاب و عفاف است. پس از این تاریخ نیز این سایت برای نمایش و عرضه دائمی محصولات حجاب و عفاف به صورت دائم فعالیت خواهد کرد.
نمایشگاه مجازی حجاب و عفاف دائمی می‌شود
به گزارش پایگاه تحلیلی خبری فرهنگ و هنر، انجمن فعالان و متخصصین حوزه حجاب برای دومین سال پیاپی، نمایشگاه مجازی حجاب و عفاف رمضان را با هدف ارائه محصولات عفاف و حجاب و در دسترس عموم قرار دادن ملزومات حجاب برگزار کرده است.

تولید‌کنندگان و طراحان عرصه محصولات حجاب می‌توانند برای عرضه و فروش محصولات خود در این سایت جامع تا ۱۳ اردیبهشت‌ماه به پایگاه اطلاع‌رسانی www.bahejab.ir مراجعه و مراحل ثبت نام و حضور خود را در این سایت تکمیل کنند.

پس از اتمام دومین دوره این نمایشگاه که از ۱۱ اردیبهشت‌ماه آغاز شده و تا ۲۳ اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد یافت، سایت به صورت دائمی فعال خواهد بود تا تولیدات محصولات حجاب را با حذف واسطه‌ها و به طور مستقیم به دست مصرف کننده برساند.

علاقه‌مندان به خرید محصولات حجاب نیز می‌توانند تا ۲۳ اردیبهشت‌ماه با مراجعه به سایت www.bahejab.ir از نمایشگاه مجازی حجاب و عفاف رمضان بازدید و اقلام مورد نیاز خود را به صورت آنلاین خرید کنند. پس از این تاریخ نیز سایت به صورت دائم به معرفی و عرضه محصولات حجاب و عفاف خواهد پرداخت.
نظر شما