چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۱۵
کد خبر: ۱۱۵۶۴۳
|
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱
در آستانه فرا رسیدن یوم الله قدس، 10 محصول فرهنگی هنری با عنوان «صبح نزدیک است» به همت فرهنگ‌سرای امام(ره) تولید و در فضای مجازی منتشر می‌شود.
فرهنگ‌سرای امام(ره) مجموعه‌برنامه «صبح نزدیک است» را برگزار می‌کند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، این محصولات فرهنگی با شعار «محکم تر قدم بردار» در قالب‌های ویدئوکلیپ، موشن‌تایپ، پادکست و موشن‌گرافیک به همت فرهنگ‌سرای امام(ره)  با عناوین برنامه های شاخص مجازی این مرکز، تولید و در فضای مجازی منتشر می‌شود.
 بر این اساس در برنامه «انعکاس» حجه الاسلام عبدالحسین پهلوانی  به تببین مقاومت از دیدگاه امام راحل می پردازد . «رصد»  در قالب موشن گرافی بیانات مقام معظم رهبری  را طراحی و تصویر سازی کرده است .
 در «طریق» بیانات امام (ره) در باره لزوم نامگذاری روز قدس اشاراتی می شود .«عیار »پادکستی تصویری است که درباره وحدت مسلمانان است  و  در «سینما نظر» به معرفی و مروز فیلم مستند «قصه های قدس» پرداخته می شود .
همچنین در «مصاف »دیدگاه سردار سلیمانی به مقاومت و مبارزه به نمایش درآمده است و در «رخداد» واقعه نگاری تصویری روز قدس مدنظر قرار گرفته است .«فتح آخر» نیز عنوان نمایشگاه مجازی است که به نمایش آثار برگزیده طراحان برتر اختصاص دارد. اینفوگرافی  و ویدیو کلیپ « بازنمایی مفهوم استکبار جهانی در گفتمان دفاعی امام (ره )»،کلیپ « روز قدس، روز مقاومت » و ... از دیگر تولیدات این مرکز است .
علاقه‌مندان برای بهره گیری از این برنامه‌های می‌توانند به صفحه اینستاگرام فرهنگ‌سرای امام(ره) به نشانی Imam.farhangsaraa مراجعه کنند .
نظر شما