يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۲۲
آخرین روز نام‌نویسی از داوطلبان ریاست جمهوری/ ثبت‌نام محسن هاشمی و علی لاریجانی؛ انتظارها برای حضور آیت‌الله رئیسیبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، آخرین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری از دقایقی پیش در ستاد انتخابات کشور واقع در وزارت کشور آغاز شد.

سید ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای علی فضای مجازی امروز (شنبه 25 اردیبهشت) با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

رئیس سابق مجلس شورای اسلامی امروز با حضور در وزارت کشور برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

آخرین روز نام‌نویسی از داوطلبان ریاست جمهوری/ ثبت‌نام محسن هاشمی و علی لاریجانی؛ انتظارها برای حضور آیت‌الله رئیسی
علی لاریجانی رئیس مجالس هشتم، نهم و دهم بوده و در سال 84 هم در انتخابات ریاست جمهوری نامزد شده بود.

بر پایه این گزارش به نقل از خبرگزاری فارس،بنا بر اعلام سخنگوی ستاد انتخابات کشور؛در مجموع ۴ روز گذشته ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری ۳۰۴ نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

وی تصریح کرد: صبح (شنبه) آخرین روز از روند ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری است و همکارانم در ستاد انتخابات کشور از ساعت ۸ تا ۱۸ آماده ثبت‌نام از این داوطلبان هستند و به طور قطع تمدیدی برای ثبت‌نام نخواهیم داشت.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: داوطلبینی که می‌خواهند در انتخابات ریاست جمهوری ثبت کنند باید از ۱۰ ساعت پایانی زمان قانونی در نظر گرفته شده برای ثبت‌نام استفاده کنند. ضمن اینکه پروتکل‌های بهداشتی هم بایستی رعایت شده و از آوردن همراه ممانعت کنند.
نظر شما