دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۵۳
کد خبر: ۱۱۵۸۹۷
|
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸
بیانیه انجمن روابط عمومی ایران در آستانه فرا رسیدن روز روابط عمومی
انجمن روابط عمومی ایران در آستانه روز روابط عمومی در بیانیه‌ای از جامعه روابط عمومی خواست صداقت‌ و واقع‌گرایی را بر بزرگنمایی، اغراق‌گری ترجیح دهد.
جامعه روابط عمومی صداقت‌ و واقع‌گرایی را بر بزرگنمایی ترجیح دهد//
به گزارش پایگاه تحلیلی خبری فرهنگ و هنر، این بیانیه ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط‌عمومی(۲۷ اردیبهشت) از سوی نخستین نهاد مدنی، صنفی در حوزه روابط عمومی‌های کشور بیان می‌کند: به‌رغم تمام مشکلات و کاستی‌ها و گرفتاری‌هایی که امروز بر جامعه روابط عمومی حکم‌فرماست، بار دیگر معتقدیم روابط عمومی باید در عرصه‌های مختلف، پاسدار حقوق مردم و مخاطبان بوده و همگام ‌و همسفر با مردم باشد.
در ادامه این بیانیه آمده است: با بهره‌گیری از فن‌آوریهای نوین ارتباطی پیشتاز مقابله با دیوان سالاری بوده و طلیعه‌دار آرمان تکریم مردم باشیم. بار دیگر تقاضا داریم راستگویی، صداقت‌ و واقع‌گرایی را بر بزرگنمایی، اغراق گری و تشریفات ترجیح داده و عامل تملق و دروغگویی نباشیم.
 

بیانیه انجمن روابط عمومی ایران می‌افزاید: پاسخگوی ذینفعان، افکار عمومی از طریق رسانه‌های جمعی با زبان شفاف و زلال و منطقی باشیم، تخصص و دانش روابط عمومی را به معنای بهره‌گیری از برترین و کارآمدترین نیروها برای پیشبرد برنامه‌های ارتباطی مدنظر قرار دهیم.

در این بیانیه آمده است: امسال در حالی روز روابط عمومی را یاد آوری و گرامی می داریم که با چالش و بحران بزرگ ویروس کرونا درگیر هستیم و مهمترین وظیفه روابط عمومی ها مدیریت این بحران است. همچنین انتخابات (سیزدهمین دوره) ریاست جمهوری در پیش است که بار دیگر یاد آوری می کنیم تأمین منافع ملی در کنار تحقق ارتباطات اجتماعی قابل انجام است. تحقق انتظارات ملی در عرصه ارتباطات اجتماعی امری است که باید به آن توجه ویژه داشت. بازسازی چهره روابط عمومی به عنوان نهاد پاسخگو، مدافع حقوق مردم و مخاطبان و معرف صادق برنامه ها، خدمات و چالش های دستگاه ها ضرورتی اجتناب ناپذیر است.
 
بیانیه انجمن روابط عمومی ایران می‌افزاید: روز روابط عمومی فرصتی است تا یادآوری و باور کنیم توسعه ارتباطات اجتماعی و انسانی نیازمند تقویت حضور مدیرانی است، دانا، تحول طلب، مردم دوست که با تضمین حمایت از روابط عمومی های توسعه خواه و پیشرو و بها دادن روز افزون به نظام آزاد ارتباطات و اطلاعات در جامعه حرکت می‌کنند.
نظر شما