يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۴۱
کد خبر: ۱۱۶۲۷۸
|
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳
سی‌امین موشن‌گرافیک «هم‌سایه» تولیدشده در فرهنگ‌سرای رویش به سبک زندگی امام(ره) در نظام خانواده و رعایت حقوق همسایه می‌پردازد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فرهنگ‌سرای رویش سی‌امین موشن‌گرافیک «هم‌سایه» را به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و با محوریت زندگی و سیره ایشان تولید کرده است.

موشن‌گرافیک «هم‌سایه» در این شماره زندگی حضرت امام(ره) را در نهایت عمیق و کمال‌گرا بودن، ساده و بی‌پیرایه و مبتنی بر نظام خانوادگی معرفی می‌کند و سعی دارد نمونه زندگی سعادتمندانه را با معرفی الگویی چون حضرت امام(ره) تبیین و معرفی کند.

اشاره به داستانی از حضرت امام خمینی(ره) و همسایه ایشان آقای خسروشاهی، شروع این موشن‌گرافیک است که عمق ریزبینی و تعهد به جزئیات را در زندگی امام خمینی(ره) با همسایه‌ها و اعضای خانواده نشان می‌دهد.

در این موشن‌گرافیک استفاده از استودیوی مجازی، موسیقی ارتحال و تصاویر متعدد از زندگی خانوادگی و اجتماعی حضرت امام خمینی(ره) و بهره‌گیری از کاراکتر همیشگی موشن‌گرافیک «هم‌سایه» دیده می‌شود. 

موشن‌گرافیک «هم‌سایه» هر دو هفته یک بار در روزهای چهارشنبه تولید و منتشر می‌شود و شهروندان برای تماشای آن می‌توانند به کانال آپارات فرهنگ‌سرای رویش به نشانی  aparat.com/farhangsararouyesh یا صفحه اینستاگرام این فرهنگ‌سرا به نشانی farhangsara_rouiesh مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۶۶۶۸۸۵۵۱ تماس بگیرند.
نظر شما