سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۱۰
کد خبر: ۱۱۶۳۱۹
|
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱
فرهنگسرای اندیشه در ویژه برنامه «معیار» با انتشار پوسترهایی به استقبال انتخابات رفته است.
روز به روز تا انتخابات با پوسترهای فرهنگسرای اندیشه/ تشویق به حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، برگزاری انتخابات در ایران، صحنه‌ای حساس و مهم برای تعیین سرنوشت کشور به دست مردم است. حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای علاوه بر اینکه پشتوانه‌ای قوی برای دولت آینده محسوب می‌شود، پاسخی قاطع به همه دشمنان است که با همه امکانات خود تلاش می‌کنند این صحنه رقابتی را کم‌اهمیت و کم رونق جلوه دهند.
یکی از این صحنه‌های مهم در انتخابات 28 خردادماه و انتخاب رئیس‌جمهور آینده کشور شکل می‌گیرد. انتخاب گزینه اصلح و تعیین بهترین فرد برای سکان‌داری مسئولیت اجرایی کشور به مدت 4 سال اهمیتی دوچندان داشته و این روزها با نزدیک شدن به انتخابات بحث بر سر آن داغ است. از این منظر انتخاب بهترین فرد وظیفه همه افراد جامعه بوده و باید با تحقیق و جست‌وجو در برنامه‌های نامزدها به فرد احسن و اصلح برسند.
فرهنگسرای اندیشه در آستانه انتخابات ریاست جمهوری 28 خرداد، ویژه برنامه‌های متنوعی را برای تشویق مردم به حضور حداکثری پای صندوق‌های رای تدارک دیده است. این مرکز با برگزاری ویژه برنامه «ما ملت امام حسینیم» به استقبال انتخابات رفت. در این برنامه حجت الاسلام و المسلمین فخریان و مهدی جمشیدی پژوهشگر، ضمن تبیین منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در موضوع حضور حداکثری پای صندوق‌های رای، به تشریح معیارهای گزینه اصلح پرداخت.
در ادامه این فعالیت فرهنگسرای اندیشه ویژه برنامه جدیدی با عنوان «معیار» را در فضای مجازی برگزار می‌کند. این ویژه برنامه شامل تولید محصولات تصویری و پوسترهای انتخاباتی است که تلاش می‌کند ضمن تشویق مردم به حضور حداکثری پای صندوق‌های رای، اهمیت انتخاب گزینه اصلح برای این مسئولیت مهم را یادآوری کند.
در این برنامه پوسترهای متنوعی با بهره‌گیری از شعارهای انتخاباتی طراحی شده و هم‌وطنان را به حضور در پای صندوق‌های رای تشویق و ترغیب می‌کند.
این برنامه با شعار «انتخابات مظهر حضور مردم است» تا روز انتخابات ادامه خواهد داشت و 28 پوستر در فضای مجازی منتشر خواهد شد. علاقه‌مندان برای دریافت این تولیدات تصویری و بازنشر آن در صفحات شخصی خود می‌توانند به فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی فرهنگسرای اندیشه به آدرس farhangsara.andishe مراجعه کنند.

نظر شما