دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۳۵
کد خبر: ۱۱۶۳۳۱
|
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷
مسابقه قرائت قرآن کریم در سه رده سنی زیر ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۸ سال و ۱۸ سال به بالا به صورت مجازی (ویژه برادران) به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۶ برگزار می‌شود.
مسابقه مجازی «تلاوت آسمانی» در فرهنگ‌سرای بهمن برگزار می‌شودبه گزارش  پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، مسابقه مجازی «تلاوت آسمانی» در سه سطح و با محوریت قرائت «سوره مبارکه تین» برای رده سنی زیر ۱۲ سال و قرائت آیات ۳۱ تا ۴۰ سوره مبارکه نبأ برای رده سنی ۱۲ تا ۱۸ سال و آیات ۱ تا ۱۱ «سوره مبارکه مزمّل» برای رده سنی ۱۸ سال به بالا برگزار می‌شود.

دبیرخانه برگزاری این مسابقه شرایط ارسال آثار را به این صورت اعلام کرده است:

- هر شرکت کننده می‌تواند فقط یک ویدیو از قرائت خود ارسال کند.

- ویدیوها به صورت افقی و با فاصله ۲ متر از دوربین، با کیفیت بالای صدا و با ذکر نام و نام خانوادگی و سن شرکت کننده ضبط شود.

- حجم ارسال آثار باید کمتر از ۱۰ مگا بایت باشد.

-  ویدیوها از طریق فضای مجازی به شماره واتساپی 09216161616 ارسال شود.

- مهلت ارسال آثار تا ۲۵ خرداد  و زمان داوری و اعلام برگزیدگان روزهای ۲۶ و ۲۷ خرداد است.

فرهنگ‌سرای بهمن از سه نفر برگزیده هر رده سنی، در مراسم اختتامیه‌ای که دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ همزمان با شب میلاد باسعادت حضرت امام رضا (ع) برگزار می‌شود، با اهدای جوایزی به رسم یادبود تقدیر خواهد کرد.

مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۶ این مسابقه مجازی را باهدف شناسایی، کشف و پرورش استعدادهای قرآنی و ترویج مراجعه و بهره‌برداری از متون مرجع دینی در زندگی روزمره و گسترش معارف قرآنی و مذهبی برگزار می‌کند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌های 55060166  و  09125937809 تماس گرفته و به صفحه اینستاگرام فرهنگ‌سرای بهمن به نشانی farhangsara.bahman16 یا ساب پرتال این فرهنگ‌سرا به نشانی https://bahman.farhangsara.ir  مراجعه کنند.
نظر شما