يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۴۰
کد خبر: ۱۱۶۳۳۴
|
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷
ویژه برنامه شبی با شهدا و مراسم تشییع دو شهید گمنام همزمان با سالروز شهادت رییس مذهب شیعه حضرت امام صادق(ع) در منطقه 18 برگزار می شود.

آیین شبی با شهدا همزمان با شب شهادت امام صادق(ع)به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، ویژه برنامه شبی با شهدا و مراسم تشییع دو شهید گمنام همزمان با سالروز شهادت رییس مذهب شیعه حضرت امام صادق(ع) در منطقه 18 برگزار می شود.

در این مراسم که با مشارکت فرهنگسرای خاتم(ص)، شورایاری محله بهداشت، ستاد شهدای گمنام، ناحیه مقاومت بسیج مسلم بن عقیل(ع) و شهرداری منطقه ۱۸ برگزار می شود دو شهید گمنام 20 و 17 ساله مربوط به عملیات های کربلای 5 و بدر بر دوش مردم شهید پرور، از محل موزه شهدای منطقه تا محل یادمان شهدای پارک گلستانه تشییع و به خاک سپرده خواهند شد.

ویژه برنامه شبی با شهدا ، آیین وداع با شهدای گمنام شنبه 15 خرداد همزمان با شب شهادت حضرت امام صادق(ع) در محل موزه شهدای منطقه واقع در تقاطع خیابان دانش آموز و خیابان شهیدان بهرامی در فضای باز موزه و با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی برگزار می شود. هم چنین مراسم تشییع و خاکسپاری شهدا عصر روز یک شنبه 16 خردادماه همزمان با سالروز شهادت امام ششم شیعیان ازساعت 17 و 30 با حضور اهال منطقه برگزار خواهد شد.

نظر شما