چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۵۵
کد خبر: ۱۱۶۵۲۵
|
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳
از سوی مدیریت فرهنگی هنری منطقه5 برگزار می‌شود؛
همایش دوچرخه‌سواری «زنده‌باد ایران» در بسته برنامه‌ "ایران عزیز" با هدف تشویق مردم به حضور حداکثری در انتخابات و برگزیدن گزینه اصلح، از سوی فرهنگ‌سرای فردوس برگزار می‌شود.

همایش دوچرخه‌سواری «زنده‌باد ایران» و دعوت به مشارکت در انتخاباتبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، بسته برنامه «ایران عزیز» به مناسبت سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با شعار «ایران عزیز را دوست داریم، پس رأی می‌دهیم» و «با هم برای ایران» توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود.



همایش دوچرخه‌سواری «زنده‌باد ایران» از جمله برنامه‌های ایران عزیز" است که در هفته منتهی به انتخابات برگزار و جمعی از دوچرخه سواران مسیرهای مشخصی را همراه با اهتزاز پرچم‌های ایران و ایران عزیز و شعار «با هم برای ایران» را با همراهی کاروان پخش موسیقی و سرودهای ملی و اجرای پرفورمنس با موضوع انتخابات، رکاب می‌زنند.



این همایش طی 3 اجرا در روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه از 24 تا 26 خردادماه ساعت 18 در سه مکان از قبل تعیین شده برگزار می‌شود.


دریاچه شهدای خلیج فارس، بلوار کشاورز و مسیر سبز خیابان گلبرگ تا میدان هفت حوض، مسیرهای همایش دوچرخه‌سواری «زنده باد ایران» است.



علاقه‌مندان به حضور در این همایش و اعلام مشارکت و همبستگی جهت حضور حداکثری در انتخابات 1400 می‌توانند در زمان‌ها و مسیرهای اعلام شده حضور بهم رسانند و برای مشاهده گزارش تصویری این همایش، به صفحه اینستاگرام فرهنگ‌سرای فردوس به نشانی @ferdos.farhangsaraa مراجعه نمایند.

نظر شما