دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۲۲
کد خبر: ۱۱۶۵۲۶
|
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸
بازارچه «حامی» به همت فرهنگ‌سرای امید روزهای یکشنبه برپا می‌شود و در آن کارآفرینان معلول می‌توانند محصولات خود را ارائه کنند.
بازارچه «حامی» به همت فرهنگ‌سرای امید آغاز به کار کردبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، توجه و تاکید رهبر معظم انقلاب بر مقوله تولید و حمایت از کالای ایرانی یکی از موضوعاتی است که در سال‌های اخیر بارها تکرار شده است و خود نشان‌دهنده اهمیت این موضوع حساس است. 

نهادهای متولی اعم از قوه مجریه، مقننه و دستگاه‌های فرهنگی در این زمینه وظیفه مهمی بر عهده داشته و لازم است ضمن فرهنگ‌سازی برای استفاده مردم از کالاهای تولیدکنندگان داخلی، زمینه را برای بهبود کیفیت این کالاها فراهم سازند.
 
فرهنگ‌سرای امید در راستای مسئولیت اجتماعی و فرهنگی خود اقدام به راه اندازی بازارچه «حامی» برای حمایت از کالای ایرانی و تولید داخل کرده است.

این فرهنگ‌سرا با تاکید بر شعار سال ۱۴۰۰ مبنی بر «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» و برای حمایت از کارآفرینان منطقه ۱۳ بازارچه حامی را با مشارکت کانون کارآفرینی و مهارت آموزی حافظیه برگزار می‌کند.

در این بازارچه که یکشنبه‌های هر هفته برگزار می‌شود، جمعی از معلولان که با خودباوری و خوداتکایی  توانسته‌اند کارآفرینی کنند محصولات خود را ارائه کرده و به فروش می‌رسانند.

علاقه‌مندانی که قصد بازدید و خرید از این بازارچه و حمایت از این کارآفرینان را دارند می‌توانند روزهای یکشنبه هر هفته به فرهنگ‌سرای امید مراجعه کنند.‌
نظر شما