يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۰۶
کد خبر: ۱۱۶۶۰۱
|
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱
فرهنگ‌سرای رویش با برپایی «فرهنگ‌سرای زیارت» به مناسبت دهه کرامت، ویژه‌برنامه‌های فرهنگی هنری را از ۲۸ خرداد تا یکم تیر ماه در فرودگاه مهرآباد برگزار می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فرهنگ‌سرای رویش به مناسبت دهه کرامت با برپایی «فرهنگ‌سرای زیارت» برنامه‌های فرهنگی هنری متنوعی با مشارکت سپاه حفاظت هواپیمایی و اداره کل فرودگاه مهرآباد برگزار می‌کند.

این برنامه در قالب فرهنگ‌سرای موقت زیارت با هدف گسترش و تعمیق شناخت شهروندان از الگوهای دینی و مذهبی، آشنایی هر چه بیشتر شهروندان با سیره عملی ائمه اطهار و غنی‌سازی اوقات فراغت در سالن انتظار  در سالن ترانزیت ترمینال ۴ فرودگاه مهرآباد اجرا می‌شود.

نمایشگاه کتاب، نمایشگاه عکس، اجرای سرود، اجرای ورک‌شاپ‌های هنری در قالب سیاه‌قلم، نقاشی رنگ و روغن، خوشنویسی، معرق و حکاکی روی چرم، ایستگاه عکس یادگاری، توزیع و معرفی محصولات فرهنگی از بخش‌های مختلف است که در دو بخش اجرای میدانی و ایستگاه‌های فرهنگی هنری برگزار می‌شود.

شهروندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۴-۶۶۶۸۸۵۵۱ تماس بگیرند و یا به صفحه اینستاگرام فرهنگ‌سرای رویش به نشانی farhangsara_rouiesh مراجعه کنند.
نظر شما