سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۵۶
کد خبر: ۱۱۶۸۱۹
|
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶
کتابخانه کوثر منطقه 5، به مناسبت هفتم تیر سالروز شهادت دکتر آیت الله بهشتی و 72 تن از یاران امام(ره)، برنامه مجازی «شهید مظلوم» را منتشر کرد.
گرامی‌داشت هفتم تیر در برنامه مجازی «شهید مظلوم»

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، «شهید مظلوم» عنوان برنامه مجازی است که کتابخانه کوثر به مناسبت گرامی‌داشت هفتم تیر سالروز شهادت دکتر بهشتی و جمعی از یاران حضرت امام خمینی (ره)، در بستر شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد.


7 تیر سالگرد فاجعه بمب گذاری در دفتر حزب جمهوری اسلامی است؛ فاجعه خونباری که در سال 1360 منجر به شهادت آیت‌الله بهشتی، دبیر کل حزب و 72 تن از یاران امام شد که اکثر آن‌ها مسئولیت‌هایی را در اداره امور کشور بر عهده داشتند. چهار وزیر و 27 نماینده مجلس از جمله این 72 تن بودند. این حادثه که باعث از دست رفتن بسیاری از یاران صدیق انقلاب شد.


در این برنامه، زندگینامه و و مجاهدت‌های شهید بهشتی در راستای حفظ ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران، برای کاربران مجازی بازگو شده است.


علاقه‌مندان برای بهره‌مندی از این برنامه‌ می‌توانند به صفحه اینستاگرام کتابخانه کوثر به نشانی @khanefarhangayeh و فرهنگ‌سرای فردوس به نشانی @ferdos.farhangsaraa مراجعه کنند.

نظر شما